با قیمت های نجومی چه کسی به کنسرت خوانندگان داخلی می رود؟ / عکس

تاريخ : 28 بهمن
پس از اتمام جشنواره فیلم فجر ۳۲ با تمام حواشی خود، حال نوبت به بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر رسیده، که کار خود را از پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه آغاز کرده است.

با قیمت های نجومی چه کسی به کنسرت خوانندگان داخلی می رود؟ / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
در این دوره از جشنواره که به دبیری حسن ریاحی در تالار وحدت، سالن رودکی، ایوان شمس، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران، سالن اریکه ایرانیان، فرهنگسرای ارسباران، خانه هنرمندان و برج میلاد برگزار می‌شود گروه‌های مختلف موسیقی در بخش های رقابتی، نسلی دیگر، استعدادهای درخشان، بین الملل، ویژه بانوان و کودک و نوجوان و نمایش فیلم آثار خود را ارائه می‌دهند.

 

شاید از نکات قابل توجه در کنسرت خوانندگان و در دنبال آن کنسرت های مختلف در جریان جشنواره موسیقی فجر این باشد که چرا قیمت بلیط کنسرت ها نجومی است و تنها برخی از اقشار جامعه می توانند با تهیه بلیط در آن ها حضور داشته باشند.

بر اساس این گزارش، قیمت بلیط خوانندگان پاپ معمولا از سی هزار تومان تا یکصد هزار تومان و در برخی موارد خاص از سی هزار تومان تا نود هزار تومان قیمت دارند. ارکسر ها هم قیمتی از بیست تا چهل هزار تومان دارند.

با قیمت های نجومی چه کسی به کنسرت خوانندگان داخلی می رود؟ / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

همه ی ما روز “سلام سینما” را به خاطر داریم که وقتی بلیط سینماها را رایگان اعلام کردند سالن های سینما مملوء از جمعیت شد و بسیاری از منتقدان و سینماگران علت عدم حضور مردم را در روز های عادی سینما گرانی بلیط و در مواردی پایین بودن سطح کیفی فیلم ها اعلام کردند. بلیط های سینما از ۲۵۰۰ تومان شروع می شود و حداکثر ۶۰۰۰ تومان قیمت دارند.
با قیمت های نجومی چه کسی به کنسرت خوانندگان داخلی می رود؟ / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

با یک مقایسه ساده تفاوت قیمت بلیط کنسرت و سالن های سینما مشخص می شود. برای مثال اگر یک خانواده ۴ نفری برای روز های آخر هفته بخواهند به کنسرت یکی از خوانندگان مورد علاقه خود بروند باید مبلغی بین ۱۲۰ تا ۴۰۰ هزار تومان پرداخت کنند که برای بخش عمده ای از مردم جامعه سخت و غیرممکن به نظر می رسد.

امید می رود با توجه مسئولان مربوطه در آینده ای نزدیک شاهد مناسب شدن نرخ این بلیط ها و حضور گسترده مردم در سالن های کنسرت باشیم تا هم مردم لذت ببرند و هم درآمد خوبی به خوانندگان برسد.

منبع : مجله زندگی شیک

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي