با شبکه اجتماعی پینترست Pinterest آشنا شوید

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

با شبکه اجتماعی پینترست Pinterest آشنا شوید

با شبکه اجتماعی پینترست Pinterest آشنا شوید, پورتال خبری فرهنگی گهر

آشنایی با شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest)

Pinterest پینترست یک شبکه اجتماعی محبوب در سراسر دنیاست که از طریق این برنامه شما میتوانید به آسانی عکس های خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید. این شبکه با داشتن هواداران بیشماری در سراسر جهان توانسته خود را به عنوان یک مدعی در میان انبوهی از شبکه های مجازی مطرح کند .

 

توجه کنید که به دلیل فیلتر بودن برنامه نیاز هست که از برنامه های گذر از تحریم استفاده کنید تا بتوانید در وب سایت ثبت نام کنید یا از نرم افزار آن استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید در این اپلیکیشن ثبت نام کنید ابتدا باید نسخه اندروید آن را بایدنصب کنید. سپس برنامه را اجرا کنید برای ثبت نام شما سه راه دارید از طریق ایمیل یا فیس بوک و اکانت جیمیل (باید داخل گوشی ثبت شده باشد) که ما راه عمومی که از طریق ایمیل هست را انجام میدهیم . در کادر مورد نظر ایمیل خود را ثبت کنید و سپس گزینه Continue  را انتخاب کنید .

 

در صورتی که با کامپیوتر هستید یا میخواهید از طریق مروگر و از سایت برنامه ثبت نام کنید میتوانید از لینک زیر برای این کار استفاده کنید.https://www.pinterest.com/join/

 

در مرحله بعد شما باید برای اکانت یک رمز ۶ رقمی به بالاتر را وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید

سپس نام خود (نام کاربری) را در مرحله بعدی وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید و سپس سن و در مرحله آخر جنسیت خود را انتخاب کنید

 

ثبت نام شما در برنامه به پایان رسید میتوانید با توجه به نوع دسته بندی های موجود تصاویر را تماشا کنید و تصاویر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .

 

چگونه یک دسته تصویر از سایت‌های دیگر در یک شبکه اجتماعی گذاشته می‌شود؟

افراد زیادی در کنار شما وجود دارند که به برداشتن یا پین کردن عکس‌ها می‌پردازند. شما می‌توانید هر بار که به این سایت می‌روید، همانند فیس‌بوک، آنها و پین‌های اخیرشان را از میان مجموعه‌ای از تصاویر دنبال کنید و حتی برای آنها نظرهایی مانند «من این کفش‌ها را خیلی دوست دارم» و «من این کیک را می‌خورم» بگذارید.

 

اما همه دوست ندارند عکس‌های آنها به اشتراک گذاشته شود از این رو پینترست اخیرا با مشکلاتی در زمینه کپی‌رایت روبرو شده و اکنون دوستانه از کاربرانش می‌خواهد منبع عکسشان را نشان دهند و به سایت‌ها گزینه‌ای برای مسدود کردن کلی عمل پین داده است.

 

نرم‌افزار طراحی شده برای این سایت بسیار سریع و کاربرپسند است و هرکسی که با آن کار کرده، گواهی این موضوع را می‌دهد. به محض شروع برنامه و ورود به حساب کاربری، شما با همان محتوای آشنای قرار گرفته روی صفحه اصلی سایت مواجه می‌شوید. با کشیدن صفحه به سمت راست دسته بندی‌ها/ جستجو، و با حرکت صفحه به چپ داشبورد برنامه نمایان می‌شود.

 

در داشبورد، شما می توانید “اخبار” خود را ببینید (اطلاعیه ها را بخوانید)، و فالوورهای‌تان را مدیریت کنید. در سمت راست نام / نام کاربری شما، منوی تنظیمات را می‌بینید، که در مقایسه با همتای تحت‌وب تنظیمات کمتری را شامل می‌شود.

 

صفحه جستجو/ دسته‌ها به راحتی قابل استفاده است و هر کس که با برنامه‌های مشابه کارکرده باشد، مشکلی از این بابت ندارد. پس از جستجو برای یک تصویر، تمام گزینه های نام‌آشنا شامل: pins, boards, and people وجود دارند. در طراحی این نرم افزار از قالب بسیار خوب Holo استفاده شده است، شما می توانید بین موضوعات گفته شده به ‌راحتی جابه جا شوید. این برنامه مشابه آنچه که در سایت وجود دارد، قالب قرمز و سفید را به همان شکل حفظ کرده و این حس بهتری را برای تجربه کاربران سایت فراهم می‌کند.

 

با ضربه روی هر تصویر، عکس باز می شود و گزینه هایی برای repin (پونزکردن مجدد)،پسندیدن، و یا درج نظر برای تصویر در پایین صفحه ، به‌همراه دکمه منو در سمت راست آن، قرار گرفته‌اند. شما می توانید تصاویر را از طریق منوی رایج Share به اشتراک بگذارید، تصاویر را در حافظه داخلی ذخیره کنید، یا درصورت مشاهده تخلف پین‌شده‌ها، آن‌ها را گزارش کنید.

 

یکی از موارد قابل توجه برنامه این است که، هنگامی که تصویری را پونز می‌کنید، شما را به صفحه‌اصلی جستجو با آخرین نتایج منتقل می‌کند. درمقابل، وب‌سایت این سرویس تنها پس از پونز‌کردن تصاویر، پیام موفقیت‌آمیز بودن آن را نشان می‌دهد. گزینه‌های “like” و “comment” در این برنامه، مشابه سایر برنامه‌هاست و از توضیح آن صرف ‌نظر می‌کنیم.

 

نکته بسیار عالی دیگر در این برنامه، سازگاری با اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش است. در تست‌های انجام شده، در Nexus 7 و در حالت نمایش عمودی، نتایج جستجو در ۳ستون، و درحالت افقی در۴ستون، به نمایش در می‌آیند و یا در صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی TF700 اولویت با نمایش افقی بوده و نمایش ۵ستونه درآن انجام می‌شود.

 

امتیاز هایی که شما با استفاده از پینترست در کسب و کار انلاین خود بدست می آورید:

 -بازدید ها وکلیک بر روی سایت شما را افزایش می دهد.

شما با وارد کردن تبلیغات کسب و کار خود در پینترست با پیشرفت ناگهانی در مقدار بازدید های سایت خود مواجه می شوید که واقعا خیره کننده است.

 

-شما می توانید دکمه pin it را به وب سایت خود اضافه کنید.اثر این دکمه شبیه به اثر دکمه لایک در فیسبوک و ۱+ در گوگل پلاس است.

 

کاربران این شبکه اجتماعی به راحتی می توانند مطالب دلخواه خود را در این شبکه منتشر کنند و این کار خود میتواند نوعی بازاریابی برای شما محسوب شود.

 

– شما با ساخت اکانت در این شبکه اجتماعی و متصل بودن این اکانت به شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر تنها با پین کردن یک مطلب در پینترست خود به طور خودکار این مطلب در فیسبوک و توییتر شما هم به اشتراک گذاشته می شود و عمل شانس دیده شدن سایت شما را توسط کابران افزایش می دهد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي