X بستن تبلیغات
آپلود عکس
مطالب پيشنهادي

با رازهای سبزیجاتی سالم شوید

تاريخ : ۲۷ مرداد
بازديد : 707

 

172188 با رازهای سبزیجاتی سالم شوید

سبزی هایی که ما در کشورمان آنها را بعنوان سبزی خوردن می شناسیم شامل ریحان، نعنا، تره، پیازچه، شاهی، مرزه، جعقری و….. رازهایی دارند. با این رازها سالم شوید.

 

سبزی هایی که ما در کشورمان آنها را بعنوان سبزی خوردن می شناسیم شامل ریحان، نعنا، تره، پیازچه، شاهی، مرزه، جعقری و….. و صیفی ها مثل انواع کلم، هویج، کدو تنبل، کدوی سبز، بادمجان، گل کلم، چغندر (لبو)، سیب زمینی، کرفس، ریواس، انـــواع تــرب، شــلغم، فلفل های دلمه ای و فلفل سبز با تنوع رنگها و طعم هایشان رازهای بی شماری در دل دارند.

 

انواع ویتامین ها مثل پتاسیم، منیزیم و آهن از دل خاک جذب این گیاهان می شود و ما از طریق مصرف مداوم آنها می توانیم نیازهای سلولی مان را رفع کنیم.

 

سبزی های منابع ویتامین A و C  سبزی های سبز برگی مثل ( سبزی خوردن ) سرشار از ویتامین C و سبزیهای زرد یا نارنجی یا قرمز سرشار از بتاکاروتن پیش ساز ویتامین A می باشند و توصیه می شود در برنامه معمول روزانه هم از سبزی های سبز برگی و هم از سبزی های زرد و نارنجی استفاده شود.

 

_ همچنین  سبزی هایی مانند فلفل سبز، فلفل دلمه ای، کلم پیچ، گوجه فرنگی، اسفناج حاوی ویتامین C زیادی بوده و به علت داشتن آنتی اکسیدان در پیشگیری از سرطانها مفید هستند.

بخوانید :   رابطه جنسی بعد از سقط جنین چگونه باید باشد؟

 

_ سبزی هایی مانند هویج، کدو حلوایی، اسفناج حاوی ویتامین A بوده و علاوه بر پیشگیری از شبکوری در جلوگیری از سرطان هم مفید هستند.

 

استفاده از سبزیها به میزان ۳ تا واحد در روز توصیه می شود. یک واحد از سبزیها شامل ا یک لیوان سبزی خام و یا یک دوم لیوان سبزیهای پخته است .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي