با بهترین هتل های تایلند آشنا شوید

تاريخ : 22 تیر

تایلند یکی از کشوهایی است که به واسطه جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی جذابی که دارد هر ساله پذیرای سیل عگسترده ای از گردشگران از سراسر جهان است. برای آشنایی با بهترین هتل های تایلنداین بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد قیمت هتل در تایلند و هتل های تایلند می خوانید.

با بهترین هتل های تایلند آشنا شوید

با بهترین هتل های تایلند آشنا شوید, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهترین هتل های تایلند

بسیاری از گردشگران تازه وارد به تور تایلند، از طریق آژانس های مسافرتی و یا وبسایت ها ، یک هتل خوش منظره را پیدا خواهند کرد که برای مثال به جاهای دیدنی تایلند نزدیک باشد، بدون این که وقتشان را برای یافتن گزینه های بهتر صرف کنند. تمام کاری که لازم است انجام دهید، این است که قبل از رزرو هتل یک بررسی مختصر بر انواع هتل های موجود مناسب با توان مالی خود انجام دهید.

به طور کل هزینه ی اقامت در هتل های تایلند نسبت به دیگر کشور ها بسیار ارزان تر است.

هتل های لوکس تایلند

تایلند در صنعت گردشگری معروف می باشد و برخی از بهترین هتل های دنیا مثل هتل معروف ایستین گراند ساتورن بانکوک و کلوپ ویژه سلطنتی که در پوکت واقع شده از جمله این مکان ها هستند. این اقامتگاه ها هر چند از لحاظ هزینه برای برخی مردم گران است ولی قیمت آن از هتل های مشابه در اروپا و آمریکا کمتر است.

تنها موردی که در آن کشور تایلند از استاندارد های جهانی پا را فراتر می گذارد، مهمان نوازی است! غذاها و دستپخت معروف، لبخند دائمی و ادب مردم تایلند در برخورد با گردشگران آن ها را از دیگر کشورها  متمایز می سازد. قیمت مناسب، سرویس درجه یک و نماهای زیبا و نفس گیر این هتل ها، سالیانه هزاران عروس و داماد را برای ماه عسل به خود فرا می خواند.

هتل های تایید شده تایلند

این هتل ها با تخفیف ویژه ولی با همان کیفیت مناسب را می توان در تایلند یافت. انتظار اتاق های درجه یک و عالی با نمای زیبا و یا دست کم، نما و شرایط مناسب را داشته باشید، که نسبت به کشور های دیگر مبلغ کمتری برای آن می پردازید. شما می توانید هتل های خیره کننده و حیرت انگیزی پیدا کنید که حتی با هتل های لوکس  به ویژه از لحاظ مهمان نوازی در رقابت هستند. هرچند در بین این هتل ها تعدادی هتل با قیمت های گزاف نیز وجود دارد.

هتل های قیمت پایین تایلند

با قیمت های کمتر می توانید معاملات فوق العاده ای انجام دهید. هتل های مستقل و کوچک، هر گونه امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، تلویزیون های ماهواره ای، اینترنت ، باغ های زیبا ، استخر و غیره را دارا می باشد. همچنین می توانید هتل های بسیار ارزان قیمت را در بین گزینه های هتل های سه ستاره پاتایا پیدا کنید.

 بودجه ای کم برای اقامت در تایلند

اگر فقط جایی برای خواب می خواهید، می توانید اتاقی تمیز با پنکه سقفی و دستگاه تهویه هوا در یکی از مهمانخانه های بسیار کوچک با تنها چند دلار کرایه کنید. این اقامتگاه ها از طریق اینترنت قابل رزرو کردن نیست ولی اگر در جاده ها دقت کنید تابلو های اتاق کرایه ای را به وفور می یابید. حتی در بین این اتاق ها می توانید محل مناسب و بسیار ارزان قیمت برای اقامت یک ماهه پیدا کنید و در مخارج خود صرفه جویی کنید.

این اتاق ها از لحاظ قیمت با دیگر هتل های بزرگ رقابت می کند و حتی اتاق ها را بر اساس استاندارد های جهانی بازسازی می کنند اگرچه نمای بیرونی ساختمان قدیمی و فرسوده به نظر برسد. می توان بدون توجه به نمای ساختمان از عرض خیابان بگذرید و  نمای داخلی ساختمان و کیفیت اتاق ها را مشاهده کنید و برای گرفتن اتاق اقدام کنید.

چنانچه به دنبال جایی با هزینه ی کم هستید این مهمانخانه ها بهترین گزینه می باشند ولی مواظب وسایل گران قیمت و ارزشمند خود باشید. کارکنان این مهمانخانه ها امین شما می باشند ولی  ممکن است به دلیل قفل سست و نبود دوربین امنیتی ، دزد های مهمان نما به اتاق شما دستبرد بزنند.

چه زمانی به رزرو هتل در تایلند اقدام کنیم؟

اگر قصد سفر به تایلند را دارید بهتر است قبل از رفتن اقدام به رزرو هتل کنید. برای هتل های درجه یک، با قیمت بالا، هفت ماه جلوتر همه ی اتاق ها رزرو می شود. شلوغ ترین زمان برای اقامت از ماه ژانویه تا مارس می باشد  و فصل آوریل نیز آغاز فستیوال آب بازی در سونگکران است که تعداد بی شماری از گردشگران را از سراسر دنیا به تایلند فرا می خواند.

توجه :

  • جشن ها و فستیوال ها در هفته های مختلف از ماه برگزار می شود، پس قبل از رزرو هتل، تاریخ دقیق آن را چک کنید.
  • اگر در چنین شرایطی از قبل اقدام به رزرو هتل نکنید، ممکن است در هیچ یک از مهمانخانه ها و هتل ها جای خالی پیدا نکنید.

 ارزان ترین و گران ترین شهر های تایلند

از آنجایی که دیدنی های تایلند بسیار متنوع هستند، گردشگران متنوع و بسیاری از افراد جوان وسالمندان را به خود فرا می خواند. در تمامی مکان های گردشگری تایلند ، محل اقامت مناسب با بودجه ی مسافران یافت می شود ولی برخی از آن ها گران تر از بقیه می باشند.

از بین مراکز اصلی گردشگری ، معروفترین اقامتگاه های ساحلی پوکت ، سامویی و آئو نانگ  گران ترین هتل ها هستند. چینگ مای در دورترین نقاط شمالی کشور ، اقامتگاه های بسیاری را در خود جای داده است که از بقیه ارزان تر هستند. در بانکوک نیز هتل های لوکس درجه یک در سطح جهانی وجود دارد که با قیمت مناسب بهترین امکانات را در اختیار مسافرین قرار می دهد. شهر ساحلی پاتایا نیز از اقامتگاه های ارزان به شمار می رود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي