بازیگر مشهور هالیوود در نقش یک زن!

تاريخ : 13 اسفند

بازیگر مشهور هالیوود در نقش یک زن!

 

به گزارش گهر، با انتشار اولین تصویر از ادی ردمین برنده جایزه اسکار، روشن شد او در فیلم جدیدش در نقش یک زن ظاهر شده است.

ادی ردمین که برای بازی درخشانش در فیلم «تئوری همه چیز» در نقش استیون هاوکینگ فیزیکدان بریتانیایی جایزه برنده نقش اول اسکار امسال را هفته پیش دریافت کرد، اکنون در نقشی جدید ظاهر شده است.

بازیگر مشهور هالیوود در نقش یک زن!, پورتال خبری فرهنگی گهر

در این فیلم ردمین تصویرگر آینار وگنر هنرمند دانمارکی است که بعدها به نام لیلی البی شناخته شد. زندگی این هنرمند در فیلم «دختر دانمارکی» تصویر شده است.

این فیلم با اقتباس از رمان دیوید ابرشاف به همین نام ساخته شده و بار دیگر از همکاری ردمین و تام هوپر که کارگردان او در فیلم «بینوایان» بود، شکل گرفته است.

بازیگر مشهور هالیوود در نقش یک زن!, پورتال خبری فرهنگی گهر

آلیشیا ویکاندر در این فیلم در نقش گرتا همسر وگنر بازی کرده است. او هر چند ابتدا شوهرش را به سمت مواد مخدر کشاند، اما بعد به او کمک کرد تا ببر یک چالش یزرگ زندگی اش فائق آید. در این فیلم درام که در دهه ۱۹۲۰ می گذرد، ماتیاس شون آرتس و امبر هرد هم بازی کرده‌اند.

ردمین در مصاحبه با دیلی میل گفته است او با کمک آلکساندر رینولدز کارگردانی فیلم «تئوری همه چیز» برای بازی در این فیلم آماده شده و تلاش کرده تا در قالب یک زن فرو برود.

او گفت ما با هم به همه جزییات پرسپکتیو یک زن توجه کردیم و فکر می‌کنم این نقش احساسی‌ترین نقشی است که ایفا کرده‌ام.

ادی ردمین ۳۳ ساله و متولد لندن است. او کارش را با بازی در تئاتر و تلویزیون از اوایل دهه ۲۰۰۰ آغاز کرد و در سال ۲۰۰۶ در اولین فیلم سینمایی‌اش با عنوان «شبیه ذهن ها» بازی کرد.

تام هوپر فیلمساز ۴۲ ساله بریتانیایی دارنده جایزه اسکار برای فیلم «سخنرانی پادشاه» در سال ۲۰۱۰ است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي