بازار داغ فساد با دختران خردسال

به همين دليل خطرناكترين باندهاي مافيايي در ارتباط با قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان در تجارت جنسي در اين شهر به فعاليت گسترده مبادرت دارند.

بازار داغ فساد با دختران خردسال

فروش دختران جوان و كودكان در خيابانهاي كلمبيا به تجارتي سودآور براي سران باندهاي قاچاقچيان انسان و سو استفاده از آنان براي بردگي جنسي در كملبيا شده است.
به گزارش نيويورك تايمز ربودن دختران در سنين قبل از 18 سالگي در مناطق فقيرنشين كلمبيا و مدلين و وادار كردن آنان به همكاري با باندهاي فروش مواد مخدر و فروش خود به اربابان باندها در قبال تامين هزينه‌هاي زندگي خانواده خود امري طبيعي رواج پيدا كرده است.

 

بسياري از جنايت‌هاي سازمان يافته با وعده‌هاي لباس شيك اهدا كوكائين و كمك‌هاي مالي براي خانواده دختران ربوده شده در كلمبيا دومين شهر بزرگ آن مدلين توسط افراد ربوده شده كه دختران بين 9 تا 13 سال هستند انجام مي‌شود.

 

لوئيس پاردو مدير ngo سازمان مردم نهاد پس از تحقيق و بررسي وضعيت دختران كه امروزه به كالايي جنسي براي خريد و فروش ميان اربابان و سركرده هاي باندهاي تجاوز و قاچاق مواد مخدر به حراج گذاشته مي‌شوند را تاثير برانگيز خواند. در منطقه جنگ زده مدلين بر اثر جنگ هاي داخلي كه ميان باندهاي قاچاق مواد مخدر صورت ميگيرد خريد و فروش و سو استفاده جنسي از دختران رونق داشته و آن را براي باندهاي ياد شده به جاذبه گردشگري جنسي مبدل ساخته است.

 

كلارا اينس مدير حقوقي سازمان ngo با اذعان به اين كه زنان به غنائم جنگ تبديل شده اند ادامه داد: مقامات ناتوان از مداخله براي بهبود و مقابله با جرايم در مدلين هستند.

 

امروزه مدلين در كلمبيا يكي از خطرناك ترين شهرها در جهان به شمار مي رود و به همين دليل خطرناكترين باندهاي مافيايي در ارتباط با قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان در تجارت جنسي در اين شهر به فعاليت گسترده مبادرت دارند.

 منبع:جام نیوز

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه