باریک شدن معجزه آسای کمر با مصرف ماست

دسته بندي : 💊 سلامت,تغذیه
تاريخ : 10 آذر

همانطور که می دانید مصرف لبنیات تاثیر بسزایی در سلامت بدن دارد. در این مطلب می خواهیم به شما عزیزان بگوییم که اگر می خواهید خیلی سریع شکمتان را کوچک و کمرتان را باریک کنید، ماست این فراورده لبنی پرخاصیت را فراموش نکنید. پس با ما همراه شوید

باریک شدن معجزه آسای کمر با مصرف ماست, پورتال خبری فرهنگی گهر

تب لاغری و کمر باریک این روزها داغ داغ است و اغلب خانم ها سخت در جست و جوی راه هایی هستند که در عین ساده بودن اثربخش هم باشند. بدون شک رعایت رژیم های مختلف یکی از همین شیوه های لاغری، رژیم هایی که اگر بدون آگاهی و بدون نظارت باشند منتهی به مشکلات پیچیده و دردناکی می شود. با این حال، مصرف برخی غذاها و حذف برخی دیگر می تواند ما را در رسیدن به این هدف کمک کند و به همین دلیل در اینجا از تأثیر ماست بر وزن برای شما می گوییم.

اگر جزء علاقه مندان ماست هستید این شانس را دارید که نسبت به دیگران دور کمری باریک تر و به تبع آن وزنی کم تر داشته باشید. نتایج آخرین تحقیقات انجام شده نشان می دهد: افرادی که ماست بیشتری مصرف می کنند از ترکیب بدنی سالم تری برخوردار هستند. در واقع ترکیبات مغذی موجود در ماست در کنار فوایدی که برای بدن به همراه دارند از جمله : تقویت سیستم ایمنی، کمک به استحکام استخوان ها، بهبود سیستم گوارش، کاهش خطر ابتلا به سرطان روده و معده به کم شدن شاخص توده بدنی و باریک تر شدن کمر کمک قابل توجهی می کند.

اگرچه هم چنان نمی توان ادعا کرد، میان مصرف ماست و کاهش وزن رابطه علت و معلولی وجود دارد اما تأثیر ماست در حفظ شدن نسبی تناسب اندام و بهره مندی از یک ترکیب بدنی سالم امری انکار ناپذیر است. بنابراین اگر می خواهید، وزنتان را کم کنید مصرف ماست کم چرب را فراموش نکنید، این فرآوره لبنی به ضمن کمک به سووزاندن چربی های زائد در حفظ قدرت عضلات تأثیر بسزایی دارد.

 

کمبود این ۵ ماده مغذی، شما را پرخور می‌کند

بر خلاف آنچه خودتان تصور می‌کنید، دچار کمبود خیلی از املاح و ویتامین‌ها هستید و همین روند شما را دائماً در حالت گرسنگی نگه می‌دارد و به دنبال آن پرخوری اتفاق می افتد.
کلسیم و منیزیم از جمله این املاح هستند. استرس و خوردن بیش از حد خوراکی‌های شیرین نشان دهنده فقر این دو ماده معدنی در بدن است. استفاده از محصولات لبنی مانند ماست، کفیر، پنیر، و سبزیجات تیره رنگ شما را از فقر این دو ماده معدنی نجات می‌دهد.

ویتامین ب دیگر ماده مغذی دیگر است که کمبود آن فرد را دچار نوسانات خلقی می‌کند. یکی از این نوسانات خلقی افسردگی و ابتلا به پرخوری عصبی است. کمبود روی نیز باعث می‌شود فرد نمک و شکر بیشتری به وعده‌های غذایی خود اضافه کند.

فقر امگا سه هم از جمله محرومیت‌هایی است که بدن را به سمت پرخوری سوق می‌دهد. در حالی که ماهی آزاد، ماهی‌های کنسرو و تن، تخم مرغ، و … منابع بسیار خوبی از این ماده مغذی هستند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي