این لباس هوشمند از خمیدگی جلوگیری می کند / عکس

طراحان دنیای لباس و تکنولوژی‌های روز دست به دست هم دادند تا کاری برای کسانی انجام دهند که ساعت‌ها ناچارند روی صندلی بنشینند و کار کنند.

به گزارش همشهری، اگر شما یکی از آن افرادی هستید که روی صندلی محیط کار خود برای ساعت‌ها می‌نشینید و پس از مدتی خود را خمیده می‌یابید. باید بگوییم که وضعیت شما در چنین حالتی نه تنها به کمکی به حفظ سلامتی شما نمی‌کند، بلکه برای سلامتی شما مضر نیز هست.

 

این لباس هوشمند از خمیدگی جلوگیری می کند / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
اما نگران نباشید،  یک لباس جدید قالب تی‌شرت یا بلوز طراحی شده است که با عادت بد نشستن و خمیده شدن شما مبارزه می‌کندو به عبارتی نمی‌گذارد شما در حالت خمیده قرار بگیرید.

با پوشیدن این لباس، عضلات شانه‌های شما در وضعیت صحیح خود قرار می‌گیرد و باعث تناسب مهره‌های ستون فقرات می‌شود به همین دلیل هم، خمیده شدن را کاهش می‌دهد.

این لباس توسط یک شرکت طراحی مد لباس در پاریس طراحی شده است. و طراحی آن به صورت هوشمند است که منفعلانه شما را به نشستن و راه رفتن صحیح ترقیب می‌کند.

 

این لباس هوشمند از خمیدگی جلوگیری می کند / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
وضعیت فردی که لباس پوشیده

این لباس کاری می‌کند از که دیگر نیازی به استفاده از کمربندها و دیگر نوع بندهای طبی برای حفظ وضعیت نداشته باشید. در این لباس از الیاف ویژه – که به شکل یک هشت در پشت لباس قرار گرفته است – استفاده شده است.
این هشت سبب حمایت عضلات شانه‌های شما شده و آنها را در وضعیت صحیح و مناسب قرار می‌دهد تا تناسب مهره‌های ستون فقرات حفظ شوند. در نتیجه با پوشیدن این لباس هوشمند از خمیدگی افراد هنگام نشستن و راه رفتن کاسته می‌شود. جنس این لباس صد درصد پنبه و کاملا انعطاف پذیر است. قیمت آن هم حدود ۲۰۰ دلار است.

منبع: همشهری

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي