این حالات را بعد از مرگ تجربه می کنید

تاريخ : 26 شهریور

بعد از مرگ حالاتی برای انسان به وجود می آید که در ادامه آن ها را عنوان می کنیم.

این حالات را بعد از مرگ تجربه می کنید, پورتال خبری فرهنگی گهر

بسیاری از مردم از مرگ می‌‌ترسند. شاید دوست نداشته باشید به مرگ فکر کنید اما به هر حال هر کسی دوست دارد بداند بعد از مرگ چه اتفاقی برایش می‌افتد.

زندگی بعد از مرگ هنوز در هاله‌ای از ابهام است با این حال افرادی که تجربه‌هایی مشابه مرگ داشته‌انداز ۹ موضوعی پرده برداشته‌اند که آن را بعد از مرگ تجربه کردند.

۱- احساس جدا شدن از جسم

تمام کسانی که تجربه مشابه مرگ داشتند از جدا شدن روح از جسم حرف می‌زنند و اینکه خود را شناور بالای جسمشان دیده‌اند. نکته جالب اینکه این افراد مختار نبوده‌اند و نمی‌توانستند به جسم‌شان برگردند.

۲- ملاقات با نزدیکان تازه فوت شده

این دسته از افراد می‌گویند با نزدیکان خود که تازه فوت کرده بودند ملاقات داشتند. آنها به دنبال او آمده بودند تا برای رفتن به دنیای دیگر همراهی‌اش کنند.

۳- تمایل به مرگ

تمام کسانی که تجربه مشابه مرگ داشتند می‌گویند به حس صلحی رسیدند که دوست نداشتند از آن بیرون بیاییند و علاقه‌ای به برگشتن به دنیا از خود نشان نمی‌دادند.

۴-مشاهده کل وقایع زندگی در عرض چند ثانیه

یکی از موضوعاتی که قابل توجه است اینکه تمام افراد می‌گویند در هنگام مرگ، زندگی، همانند فیلمی در مقابل چشمانشان گذشته و لحظات خوب و بد را در کسری از ثانیه دیده‌اند.

۵-مشاهده نوری سفید

اکثر افراد می‌گویند بعد از مرگ نوری سفید رنگ را دیده‌اند. حتی افرادی که به کما رفته‌اند هم به همین موضوع اشاره کرده‌اند.

۶- حس کردن موجودی در کنار خود

تمام افراد می‌گویند در کنار خود موجودی را حس کرده‌اند که به نظر فرشته یا روح می‌رسیده و به آنها برای رسیدن به جهان دیگر کمک می‌کرده است.

۷- حس رسیدن به آرامش

احساس رسیدن به آرامش موضوعی است که همه آنهایی که تجربه مرگ داشته‌اند به آن رسیده‌اند و دلیل آن برایشان مبهم بوده است.

۸- مشاهده مادر بر بالین خود

تمام کسانی که می‌گویند حس مرگ را تجربه کرده‌اند مادر خود را بر بالینشان دیده‌اند و از این بابت حس آرامش داشتند.

۹- دیدن و شنیدن واضح و کامل

افرادی که در بستر مرگ می‌افتند و به نظر بی‌هوش می‌رسند بعدا اعتراف کردند که می‌توانستند بدون چشم و گوش جسمی تمام حرف‌ها را بشنوند و رفتار تمامی افراد را ببینند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي