انواع شومینه چدنی و ویژگی های هر کدام

شومینه چدنی یکی از انواع شومینه هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. برای آشنایی با انواع شومینه چدنی و ویژگی های هر کدام این بخش گهر را بخوانید.

انواع شومینه چدنی و ویژگی های هر کدام

انواع شومینه چدنی و ویژگی های هر کدام

شومینه چدنی در دو نوع شومینه چدنی هیزمی و شومینه چدنی گازی میباشد. و در هر نوع خانه مدرن یا کلاسیک می توان آن را نصب و راه اندازی کرد.

شومینه چدنی یک قطعه یکپارچه با طراح هایی فوق العاده و بسیار مقرون به صرفه میباشد و برای تمامی سوخت ها مناسب است. شومینه های چدنی به نام شومینه انگلیسی نیز معروف میباشد. علاوه بر این که شومینه چدنی یک کانون گرم برای خانواده ایجاد می کند سبک و سایز متفاوتی که دارد و مدل های ساده و مدرن انتخاب خوبی برای دکوراسیون داخلی میباشد.

ویژگیهای شومینه چدنی :

1- تنظیم حرارتی 2000/1000/500 وات

2- دارای رله ایمنی اضافه حرارت

3- شعلع مجازی متحرک

4- قابلیت نمایش شعله بدون حرارت

5- گداختگی بستر آتش

6- قابلیت تنظیم شدت روشنایی آتش

7- قابلیت پخش صدای سوختن هیزم

8- مجهز به کنترل از راه دور

شومینه چدنی گازسوز AT102mini

مدل 102mini جنس بدنه آن از چدن بوده وقسمت فریم آن باطرح ساده استاندارد و پاسنگی فلزی و منقل خام ارایه می شود. کوره این شومینه تمام چدن بوده و هود مخصوصی در بالای آن تعبیه شده که دارای دمپر می باشد .که جهت جلوگیری از هدر رفتن گرما در زمستان و هنگام روشنایی است. طرح روی این شومینه پرداخت شده باطرح انگلیسی ویلیام می باشد. این شومینه را می توان با انواع فریم های موجود دیگر و پاسنگی های موجود و متفاوت انتخاب کرد که به نسبت هر نوع انتخاب دیگر در فریم و پاسنگی قیمت آن متفاوت خواهد بود. روشنایی این شومینه ها به دوصورت ارایه می گردد؛ روشنایی با مشعل پکیچی چهار پره ایی و 9 سوراخه چدنی که قیمت بر اساس انتخاب مشتری متفاوت خواهد بود و انتخاب هیزم به سلیقه مشتری آزاد می باشد.استاندارد آلایندگی این نوع شومینه 4p.p.m می باشد

شومینه چدنی هیزمی متوسط ath204

مدل 204 جنس بدنه آن از چدن بوده وقسمت فریم آن باطرح ساده استاندارد و پاسنگی فلزی و منقل خام ارایه می شود. کوره این شومینه تمام چدن بوده و هود مخصوصی در بالای آن تعبیه شده که دارای دمپر می باشد .که جهت جلوگیری از هدر رفتن گرما در زمستان و هنگام روشنایی است. طرح روی این شومینه پرداخت شده باطرح انگلیسی می باشد. این شومینه را می توان با انواع فریم های موجود دیگر و پاسنگی های موجود و متفاوت انتخاب کرد که به نسبت هر نوع انتخاب دیگر در فریم و پاسنگی قیمت آن متفاوت خواهد .این شومینه با منقل مخصوص هیزمی ارایه می شود. استاندارد آلایندگی این نوع شومینه 4p.p.m می باشد.

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه