افشای پشت پرده بفرمایید شام از شبکه من و تو

در این مطلب ماجرای افشای پشت پرده بفرمایید شام از شبکه منوتو را می خوانید که شاید برای شما هم عجیب باشد.

افشای پشت پرده بفرمایید شام از شبکه من و تو

پشت پرده بفرمایید شام

در شرايطي كه تمامي شبكه هاي تلويزيوني اروپايي با مشكل محدوديت منابع مالي مواجه هستند اما در این شرایط اداره شبکه اي ماهواره اي با چندين استوديو و تعداد زيادي کادر فني و اجرايي و خريد برنامه هاي توليد شده شبکه هاي ديگر هزينه اي بيش از چندين ميليارد را شامل مي شود که مدیران شبکه” من و تو” براحتی از پس آن بر آمده اند !
يکي از اسرار شبکه “من و تو”  مبهم بودن منابع مالي اين شبکه عريض و طويل مي باشد که بنا بر اخبار بدست آمده ، اين شبکه بهائي چندين منبع مالي تامين کننده دارد .
منبع آگاهی در این خصوص اظهار می دارد :”يکي از کوچکترين منابع مالي تغذيه کننده اين شبکه بهائي تعدادي از شرکتهاي توليد کننده مشروبات الکلي در کشورهاي همسايه ايران مي باشند که با توجه به ممنوعیت قانونی ، محصولات خود را بصورت قاچاق به ايران می فرستند”.
اين توليد کنندگان مشروبات الکلي با توجه به غیر قانونی بودن خرید وفروش محصولاتشان در ایران،  براي جذب مشتري و ترويج شراب خواري در ميان مردم ايران، قراردادي با اين شبکه بهائي بسته اند که در مسابقه ای تحت عنوان “بفرمائيد شام” با جذابیت های یک برنامه آشپزی این مهم صورت پذیرد.
در این برنامه با روشی موذیانه شرکت کنندگان موظف می شوند در  زمان های کوتاه و در خلال برنامه آشپزی به سرو مشروب و تبليغ شراب خواري بپردازند و در قبال اين تبليغ غير مستقيم، شرکتهاي توليد کننده مشروبات الکلي مبالغ کلانی را به اين شبکه بهائي پرداخت مي کنند. باشگاه خبرنگاران در مطالب آینده به ارائه مستندات و  نکات ریزتری از این پروژه خواهد پرداخت.
منبع
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه