افشاگری بازیگران زن ایرانی از پشت پرده کثیف تلویزیون

به تازگی تعدادی از بازیگران ایرانی در مورد پشت پرده سینما و تلویزیون ایرانی به رئیس صدا و سیما نامه نوشتند. در ادامه به جزییات خبر افشاگری بازیگران زن ایرانی از پشت پرده کثیف تلویزیون می پردازیم.

افشاگری بازیگران زن ایرانی از پشت پرده کثیف تلویزیون

30 بازیگر زن سینما و تلویزیون، در نامه ای به اصغر پورمحمدی از پشت پرده فساد مالی – اخلاقی در تلویزیون پرده برداشتند. در بخشی از این نامه که روزنامه بانی فیلم منتشر کرده، آمده است:
«…امیدواریم شما برادر عزیز از پشت صحنه‌ی ناسالم و غیرمطلوب اکثر پروژه‌های تلویزیونی باخبر باشید. از روابط آلوده و مافیای قدرتمند عده‌ای بی‌صلاحیت و شهوت‌پرست که روز به روز به نفوذ و قدرت ایشان برای وارد کردن چنین افرادی (جمعی از مهمانان ناخوانده‌ی شهوت‌پرست که نه صلاحیت اخلاقی و نه تخصص حرفه‌ای را در این زمینه‌ی مهم دارند – به‌عنوان بازیگر) در صحنه‌ی مقدس تلویزیون اسلامی افزوده می‌شود، مطلع باشید…!!
چگونه است که عده‌ای از بانوان بازیگر بی‌حاشیه، موجه و اخلاق‌گرا با دستمزدهای انسانی و معقول، تنها به‌دلیل باج ندادن به این عده سودجو و حفظ عفت و سلامت روحی و حفظ حدود و شان حرفه‌ای خود به بهانه‌های مختلف از طرف ایشان از کار باز می‌مانند؟! چگونه است که اکثریت بانوان موجه این حرفه به‌دلیل تشکیل خانواده و ازدواج که توصیه و دستور اسلام است، ناخواسته از میدان به در می‌شوند؟!»
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه