اعلام نتایج آزمون آتش نشانی ۹۸

آزمون 18 مرداد با اعلام  نتایج آزمون آتش نشانی 98 و اطلاع از وضعیت نتایج می توانید در این مطلب همراه ما باشید و به آدرس اینترنتی که به شما معرفی میکنیم رجوع کنید و از دیگر آمار و اطلاعات در این زمینه آگاه شوید.

 

اعلام نتایج آزمون آتش نشانی ۹۸

اعلام نتایج آزمون آتش نشانی ۹۸

 

آزمون استخدام مشاغل آتش‌ نشانی برای استخدام پیمانی ۳۷۸۱ نفر در چهار رشته شغلی آتش‌نشان، راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین، کاردان آتش‌ نشان و کارشناس آتش‌ نشان، امروز (جمعه، ۱۸ مرداد) به صورت همزمان در ۳۰ استان کشور در حال برگزاری است.

نتایج آزمون آتش نشانی 98

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در گفت‌و گو با ایسنا، به ارائه توضیحاتی درباره برگزاری این آزمون پرداخت و گفت:

این آزمون به صورت همزمان در ۶۳ شهر و ۹۸ حوزه آزمون برگزار می شود و ۱۰۶۳۸۷ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۷۳۴ نفر خانم و ۱۰۵۶۵۳ نفر آقا هستند.

سید عزیز آشنا افزود: آزمون از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۸ مرداد آغاز شده است و داوطلبان ۱۸۰ دقیقه برای پاسخگویی به ۱۶۵ سوال آزمون که ۱۰۵ سوال آن عمومی و ۶۰ سوال آن اختصاصی هست زمان دارند.

 

نتایج آزمون آتش نشانی 98

وی در عین حال متذکر شد: نتایج آزمون کتبی تا شهریورماه ۱۳۹۸ اعلام می شود و معرفی شدگان ۳ برابر ظرفیت در این مرحله باید برای تکمیل مدارک خود به محل‌هایی که از طریق سایت www.hrtc.ir اعلام می شود در کلیه استان‌ها مراجعه کنند.

 

پس از تکمیل مدارک و در صورت تایید مدارک داوطلب، افرادی که مجددا از طریق پروفایلشان در سایت دعوت می شوند می توانند در تاریخ‌های تعیین شده برای آزمون عملی مراجعه کنند.

به گفته آشنا، با توجه به اینکه در برخی از استان‌ها مانند خراسان رضوی تعداد افرادی که باید از آنها آزمون عملی گرفته شود زیاد است (۳ برابر ۷۰۰ نفر معادل ۲۱۰۰ نفر) ، فرآیند آزمون عملی زمانبر بوده و پس از اتمام آزمون عملی نتایج مربوط به قبول شدگان از طریق پروفایل افراد در سایت اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه