استقبال پرشور از ستاره‌های میلان در تهران

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 7 آذر

ستارگان آث میلان ساعت۱۱:۳۰ صبح امروز از میلان راهی فرودگاه رم شدند و پس از دقایقی استراحت با پرواز ساعت ۱۳:۳۰ فرودگاه رم را به مقصد تهران ترک کرده و با پرواز ایران ایر راهی فرودگاه امام خمینی(ره) تهران شدند.

استقبال پرشور از ستاره‌های میلان در تهران, پورتال خبری فرهنگی گهر

ستارگان میلان دقایقی پیش وارد فرودگاه امام(ره) شده و در جایگاه CIP اسکان یافته و در حال استراحت هستند تا امورات مربوط به خروجی آنها انجام شود.

همچنین دو شبکه تلویزیونی در حال گفتگو با ستاره های میلان هستند که ستاره هایی مثل بارسی ، مالدینی ، بوبان ، ابراهیم با ، پانکارو و… مورد توجه قرار گرفته و با آنها مصاحبه می شود.

بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس و حمید استیلی مدیر شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس ، اسماعیلی و سالارکیا معاونین فرهنگی و حقوقی باشگاه ، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی ، حسینی مدیر روابط بین الملل و تعدادی دیگر از مدیران باشگاه در جایگاه CIP حضور یافته و امورات مورد نظر را پیگیری می کنند.

بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه در بدو ورود به آنها خوشامد گفت. همچنین شالگردنی به بازیکنان میلان تقدیم شد که یک طرف آن لوگوی میلان درج شده و سمت دیگر لوگوی باشگاه پرسپولیس.

همچنین تعداد زیادی از هواداران پرسپولس و آث میلان با در دست گرفتن پرچم هایی در بیرون از جایگاه منتظر ورود ستارگان میلان هستند و با شعارهای خود آنها را تشویق می کنند. فوتبال دوست های ایرانی بنرهای جالبی در دست گرفته و شور و حال خاصی دارند.

دکتر قاضی نماینده مشترک دو باشگاه پرسپولس و میلان شرایط پروازی را بسیار مساعد توصیف کرد و از رضایت خاطر ستارگان میلان از پرواز و تشریفات انجام شده در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.

بازیکنان میلان از حضور پرتعداد فوتبال دوستان ایرانی در فرودگاه امام(ره) مطلع شده اند و نسبت به این موضوع ابراز خرسندی می کنند.

فوتبال دوستان ایرانی استقبال بسیار باشکوهی از ستارگان این تیم فوتبال ایتالیایی داشته اند و وقتی پائولو مالدینی ستاره مشهور فوتبال ایتالیا را دیدند با فریاهای خود مالدینی را همراهی کرده و ازدحام جمعیت به طوری بود که پلیس نیز برای همراهی و مشایعت به مشکل افتاد اما با مدیریت خوب نیروی انتظامی پائولو مالدینی به سمت اتومبیل تشریفات رفت.

بیش از ۲ هزار تماشاگر مشتاق ایرانی با بنرها و پلاکاردهایی که نشان از علاقه و شوق آنها داشت در فرودگاه امام خمینی تجمع کرده و با فریاد مالدینی مالدینی در کنار اتوبوس ستارگان میلان همچنان شنیده می شود.

پائولو مالدینی به ابراز احساسات علاقه مندان فوتبال با تکان دادن دست و لبخند پاسخ داد.

رسانه های زیادی در بیرون فرودگاه امام در حال تهیه عکس و خبر هستند.

پائولو مالدینی در جایگاه نیز به سوالات پاسخ نداد. این بازیکن مشهور ایتالیایی در حالی که ۴ مامور نیروی انتظامی او را دوره کرده بودند به سختی توانست از میان صدها هوادار فوتبال دوست گذشته و وارد اتوبوس شود.

ورود گتوزو دیگر ستاره مشهور فوتبال ایتالیا نیز چنین شرایطی را ایجاد کرد. علاقه مندان به آث میلان و پرسپولیس با شعار گتوزو گتوزو این بازیکن را مورد تشویق قرار می دادند. بنرهایی از فرانکو بارسی ، مالدینی ، بوبان و دیگر بازیکنان میلان نیز دیده می شود.

صدای بوق و شیپور و تشویق تماشاگران فضای فرودگاه را در بر گرفته و برخی مسافران دچار مشکلاتی شده اند که البته آنها نیز با لبخند نظاره گر تجمع فوتبال دوستان ایرانی هستند. چند دستگاه اتومبیل تشریفات نیز از سوی باشگاه پرسپولیس تهیه شده که برخی مهمانان ویژه را به هتل منتقل کرد که البته با توجه به اینکه تمام ستارگان تیم میلان به واسطه ازدحام جمعیت سریعا وارد اتوبوس شدند عملا امکان استفاده از اتومبیل های تشریفات برای برخی از بازیکنان میلان و مسئولان فراهم نشد.

پائولو مالدینی پس از ترک جایگاه CIP و در حالی که به ابراز احساسات هواداران پرسپولیس و میلان پاسخ می داد در گفتگو با شبکه خبر در یکی دو جمله حاضر به مصاحبه شد و گفت: همه چیز عالی است. ما روزهای خوبی در ایران خواهیم داشت و امیدوارم بازی خوبی هم داشته باشیم.

مالدینی پس از این اظهار نظر در محاصره هواداران فوتبال دوست قرار گرفت و با کمک نیروی انتظامی توانست خود را به اتوبوس حامل بازیکنان برساند.

تیم ستارگان میلان فرودگاه امام خمینی(ره) را ترک کرده و در حال عزیمت به سمت هتل محل اقامت خود هستند.

ستارگان میلان و پرسپولیس در دو هتل مجزا و پنج ستاره اسکان خواهند یافت.

اردوی تیم ستارگان پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز آغاز شده و ستارگان میلان دقایقی دیگر به هتل محل اقامت خود خواهند رسید و قرار است محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع آنها حاضر شده و در سخنانی ضمن خوشامدگویی درباره بازی فردا و این سفر صحبت کند.

امشب در صورتی که مهمانان میلانی باشگاه پرسپولیس به واسطه پرواز چند ساعته آمادگی داشته باشند پس از صرف شام درباره عقد قرارداد و راه اندازی آکادمی و مدارس فوتبال مشترک میلان و پرسپولیس در تهران مذاکره خواهند کرد. برخی از معاونین باشگاه و همچنین حمید استیلی نیز در اردوی ستارگان میلان برای خوشامدگویی حضور خواهند یافت

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي