مطالب پيشنهادي

استخدام شرکت شرکت آسا در کاشان

دسته بندي : en gahar
تاريخ : 18 مهر
بازديد : 718

[ad_1]

آخرین آگهی های استخدام در سراسر کشور

فرصت های شغلی

نیروی انسانی توانمند و متخصص مهم‌ترین سرمایه سازمان است ، در شرکت آسا، نیروی انسانی توانمند و پرانگیزه مهمترین سرمایه بشمار می‌آید. باور داریم آنچه ما را در اوج نشانده سرمایه نیروی انسانی متخصص و کارآمدی است که در کنار هم در محیطی پویا و دوستانه در مسیر هدف مشترکمان، «ارائه بهترین راهکارها، محصولات و خدمات به مشتریان» پیش می‌رویم.

اگر فردی خلاق، سخت‌کوش و نتیجه‌گرا هستید که از چالش‌های جدید لذت می‌برید ، اگر می‌خواهید در فضایی فعال، قاعده‌مند و صمیمی توانایی‌های خود را شکوفا کنید ، اگر می‌خواهید در کار، محیط کاری و جامعه خود تاثیرگذار باشید اگر به دنبال یک مسیر حرفه‌‌ای هستید که الهام‌بخش رشد و پویایی‌تان باشد ، در خانواده آسا جایی برای شما هست.

فرصت های شغلی شرکت در دو قسمت دفتر مرکزی و کارخانه تفکیک شده است . افراد واجد شرایط پیش از هر اقدامی می‌بایست فرم پرسشنامه شغلی را در سایت تکمیل نمایند تا پس از بررسی‌های لازم (مطابق برنامه ی کلی شامل مراحل ۱-درخواست همکاری ۲- بررسی اولیه رزومه ۳- مصاحبه تخصصی ۴- پیش کمیته ۵- کمیته جذب ۶- دعوت به همکاری) از افراد منتخب دعوت به عمل آید.

مدیر تولید | کارخانه

  • دارای تحصیلات لیسانس و بالاتر در رشته تخصصی مرتبط
  • دارای تخصص کامل در کلیه امور مربوط به نیروی انسانی
  • تخصص در زمینه قوانین تولید و برنامه ریزی
  • توانایی کافی در امور مدیریتی
  • دارای حداقل ۷ سال سابقه کاری مرتبط

مدیر سالن | کارخانه

  • دارای تحصیلات لیسانس و بالاتر در رشته تخصصی مرتبط
  • دارای تخصص کامل در کلیه امور نیروی انسانی
  • تخصص در زمینه قوانین تولید و برنامه ریزی
  • توانایی کافی در امور مدیریتی
  • دارای حداقل ۵ سال سابقه کاری مرتبط

کارشناس تولید | کارخانه

  • دارای سابقه کاری مرتبط
  • آشنا به اصول تولیدی
  • دارای حداکثر سن ۳۵ سال
  • مسلط به امور فنی و تخصصی مطابق درخواست شغل
  • مسلط در برقراری ارتباطات رفتاری و کلامی

مدیریت مالی | دفتر مرکزی

  • دارای تحصیلات فوق لیسانس در رشته‌های حسابداری یا مدیریت مالی
  • تخصص کامل در کلیه امور مالی، مالیاتی ، حقوق و دستمزد و حسابرسی
  • آشنایی کامل به قوانین مالی و مقررات مالیاتی
  • توانایی کافی در امور مدیریتی
  • توانایی ارائه تحلیل داده‌ها
  • دارای حداقل ۵ سال سابقه کاری مرتبط و مفید در بخش خصوصی
  • حداکثر سن ۴۰ سال

مدیریت منابع انسانی | دفتر مرکزی

  • دارای تحصیلات لیسانس و بالاتر در رشته تخصصی مرتبط
  • دارای تخصص کامل در کلیه امور جذب، آموزش و ارتقاء سطح کیفی نیروی انسانی
  • تخصص در زمینه قوانین استخدامی، کار، بیمه و بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط
  • توانایی کافی در امور مدیریت نیروی انسانی
  • دارای حداقل ۵ سال سابقه کاری مرتبط

کارشناس بازاریابی و فروش | دفتر مرکزی

  • دارای تحصیلات لیسانس در رشته های مرتبط
  • توانایی کافی در امور مدیریت زمان
  • توانایی ارائه گزارشات تحلیلی
  • دارای حداقل ۵ سال سابقه کاری مرتبط
  • مسلط به نرم افزارهای لازم

مترجم زبان | دفتر مرکزی

  • دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته مترجمی زبان
  • تسلط کامل بر ترجمه متون و توانایی در محاوره
  • حداکثر سن ۳۵ سال

تکمیل فرم استخدام

[ad_2]

لینک منبع

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي