استخدام شركت بيمه رازي برای تکمیل شبکه فروش و نمایندگی

دسته بندي : en gahar
تاريخ : 19 مهر

[ad_1]

آخرین آگهی های استخدام در سراسر کشور

دعوت به همكاري شركت بيمه رازي برای تکمیل شبکه فروش و نمایندگی

 

دعوت به همكاري شركت بيمه رازي

شرکت بیمه رازی به منظور گسترش بیمه های زندگی در کشور و تقویت شبکه فروش خود در استان تهران نماینده بیمه عمر می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت  بیمه رازی، آقای عباس رنجبر کلهرودی، مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی با اعلام خبر مذکور افزود: شرکت بیمه رازی  به منظور گسترش هرچه بیشتر بیمه های زندگی  در کشور بویژه در استان تهران ،  قصد دارد شبکه فروش و نمایندگی خود را در راستای عرضه بیمه های زندگی تقویت نماید و در اولین قدم این شرکت در نظر دارد تعدادی نماینده فروش بیمه عمر براساس مفاد آیین نامه  شماره  ۵۴ شورای عالی بیمه و از طریق آزمون دعوت به همکاری نماید.

مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی در ادامه اظهار داشت باتوجه به سهم کم بیمه های زندگی در سبد پرتفوی صنعت بیمه ، توسعه بیمه های زندگی و به دنبال آن ارتقاء رفاه اجتماعی ضروری و اجتناب ناپذیر است. شرکت بیمه رازی  بعنوان یکی از شرکت های پیشرو در نظر دارد با بکاری گیری نمایندگان فروش بیمه های زندگی و همچنین استفاده از کلیه ظرفیت های موجود نقش موثری را در ترویج و توسعه بیمه های زندگی ایفا نماید.

رنجبر کلهرودی اضافه نمود نمایندگان بیمه های عمر به منزله سفیران آرامش هستند و کار آنان همکاری و ارائه مشاوره کارشناسی به بیمه گذاران بیمه های زندگی برای انتخاب آینده ای  مطمئن  همراه با انواع بیمه های زندگی بیمه رازی از جمله بیمه های بازنشستگی و بیمه عمر و سرمایه گذاری این شرکت است .

مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی در خاتمه گفت:  کلیه علاقمندان به همکاری با شرکت  بیمه رازی می توانند ضمن بازدید از سایت شرکت بیمه رازی و با آگاهی از شرایط همکاری،  از روز شنبه در ساعات اداری به شرکت بیمه رازی مراجعه نمایند و یا  جهت دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۸۶۷۵۷۰۰۰ داخلی ۴۸۰ تماس بگیرند.

استخدام شركت بيمه رازي برای تکمیل شبکه فروش و نمایندگی, پورتال خبری فرهنگی گهر

دعوت به همكاري شركت بيمه رازي برای تکمیل شبکه فروش و نمایندگی

[ad_2]

لینک منبع

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي