استخدام سراسری دیوان محاسبات در سال ۹۴ + اعلام نتایج آزمون
[ad_1]
آخرین آگهی های استخدام در سراسر کشور
اسامي پذيرفته شدگان اوليه آزمون استخدامي ديوان محاسبات کشور اعلام شد۱۳۹۴/۰۷/۲۰به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون کتبی دیوان محاسبات کشور مورخ ۹۴/۵/۲ به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز به شرح جدول ذیل اعلام می گردد.
لطفا جهت دریافت فایل اسامی پذیرفته شدگان اولیه اینجا کلیک کنیدقابل توجه شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان:
• اسامی اعلام شده، صرفا پذیرفته شدگان آزمون علمی(کتبی) می باشد. لذا اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل قانونی از جمله انجام مصاحبه تخصصی و گزینش اعلام خواهد شد.
• زمان و مکان انجام مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان اولیه متعاقبا از طریق سایت رسمی دیوان محاسبات کشور اعلام خواهد شد.
• داوطلبان عزیز در صورت هرگونه اعتراض به نتایج اولیه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۴/۷/۲۵ مراتب اعتراض خود را کتبا و به طور مشخص جهت بررسی و ارائه به سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، دیوان محاسبات کشور، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی( اداره کل امور اداری و پشتیبانی) ارسال نمایند.
ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۱۳۹۴ ثبتنام نمودهاند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:
الف – نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از روز چهارشنبه مورخ ۳۱/۴/۹۴ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامهای (نام، نامخانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبتنامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
ب – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۱۴ و ۱۵ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، معدل و سهمیه ایثارگران) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱/۵/۹۴ منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتیکه نسبت به بندهای ۳، ۷، ۹، ۱۱،۱۰ و ۱۲ (جنس، استان محل اقامت (بومی داوطلب)، عنوان رشته شغلی مورد تقاضا، محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا، مقطع تحصیلی و عنوان رشته تحصیلی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجهی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح ذیل مراجعه نمایند.
۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجهی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتنام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
ج – آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون
نماینده مسوول رفع نقص در روزهای چهارشنبه ۳۱/۴/۹۴ و پنجشنبه ۱/۵/۹۴ صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در باجهی رفع نقص (محل رفع نقص کارت : دانشگاه سوره ) مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده مسوول رفع نقص کارت می گردند، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون به شرح ذیل میباشد.
آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون :
تهران – خیابان انقلاب – میدان فردوسی – کوچه شاهرود – دانشکده فرهنگ و ارتباطات – دانشگاه غیرانتفاعی سوره
د ـ تذکرهای مهم :
۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه) صبح روز جمعه ۲/۵/۹۴ آغاز میگردد.
۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشینحساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ه» آمده است، رفتار خواهد شد.
۶- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟
سوالات رایج در آزمون های استخدامی
لطفا جهت دریافت فایل اسامی پذیرفته شدگان اولیه اینجا کلیک کنیدقابل توجه شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان:
• اسامی اعلام شده، صرفا پذیرفته شدگان آزمون علمی(کتبی) می باشد. لذا اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل قانونی از جمله انجام مصاحبه تخصصی و گزینش اعلام خواهد شد.
• زمان و مکان انجام مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان اولیه متعاقبا از طریق سایت رسمی دیوان محاسبات کشور اعلام خواهد شد.
• داوطلبان عزیز در صورت هرگونه اعتراض به نتایج اولیه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۴/۷/۲۵ مراتب اعتراض خود را کتبا و به طور مشخص جهت بررسی و ارائه به سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، دیوان محاسبات کشور، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی( اداره کل امور اداری و پشتیبانی) ارسال نمایند.
ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۱۳۹۴ ثبتنام نمودهاند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:
الف – نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از روز چهارشنبه مورخ ۳۱/۴/۹۴ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامهای (نام، نامخانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبتنامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
ب – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۱۴ و ۱۵ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، معدل و سهمیه ایثارگران) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱/۵/۹۴ منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتیکه نسبت به بندهای ۳، ۷، ۹، ۱۱،۱۰ و ۱۲ (جنس، استان محل اقامت (بومی داوطلب)، عنوان رشته شغلی مورد تقاضا، محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا، مقطع تحصیلی و عنوان رشته تحصیلی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجهی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح ذیل مراجعه نمایند.
۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجهی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتنام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
ج – آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون
نماینده مسوول رفع نقص در روزهای چهارشنبه ۳۱/۴/۹۴ و پنجشنبه ۱/۵/۹۴ صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در باجهی رفع نقص (محل رفع نقص کارت : دانشگاه سوره ) مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده مسوول رفع نقص کارت می گردند، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون به شرح ذیل میباشد.
آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون :
تهران – خیابان انقلاب – میدان فردوسی – کوچه شاهرود – دانشکده فرهنگ و ارتباطات – دانشگاه غیرانتفاعی سوره
د ـ تذکرهای مهم :
۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه) صبح روز جمعه ۲/۵/۹۴ آغاز میگردد.
۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشینحساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ه» آمده است، رفتار خواهد شد.
۶- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
خبر ۸ تیر ۹۴ استخدام: زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۴/۰۴/۳۰ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه تاریخ ۹۴/۰۵/۰۲ منحصراَ در شهر تهران برگزار خواهد شد.
ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون در هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۹۴ ، می توانند برای ثبت نام ، از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۵ خرداد لغايت سه شنبه ۱۲ خرداد از طریق همین سایت اقدام نمایند.
بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبتنام و شركت در آزمون استخدامي ديوان محاسبات كشور در سال ۱۳۹۴ ميرساند، كه ثبتنام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق پايگاه اطلاعرساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.orgاز روز يكشنبه مورخ ۹۴/۰۳/۰۳ آغاز و در روز يكشنبه مورخ ۹۴/۰۳/۱۰ پايان ميپذيرد. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبتنام، نسبت به ثبتنام در آزمون فوق اقدام نمايند.
رديف | رشته شغلي | رشته تحصيلي | حداقل معدل | تعداد مورد نيازبه ازاي هراستان (زن – مرد) | محل جغرافيايي خدمت |
۱ | حسابرس ۲۰۰۱ | دارا بودن دانشنامه كارشناسي و بالاتر در يكي از رشته هاي حسابرسي(۲۰۱) – حسابداري(۲۰۲) -مديريت بازرگاني (۲۰۳)- مديريت مالي (۲۰۴) | ۱۵ | ۱۸ | تهران (ستاد مركز)-(۴۱) |
۵ | استان البرز-(۴۰) | ||||
۴ | خوزستان (۲۱)- آذربايجان غربي (۱۱)-خراسان شمالي(۲۰) | ||||
۳ | تهران(۱۶)- فارس (۲۵)– مازندران(۳۵)- هرمزگان(۳۷)- سيستان و بلوچستان (۲۴)– چهارمحال و بختياري (۱۷)– كهگيلويه و بويراحمد(۳۱)- سمنان (۲۳) | ||||
۲ | مركزي (۳۶)- قزوين (۲۶)– يزد (۳۹)– خراسان جنوبي(۱۸) –كرمانشاه(۳۰) | ||||
۱ | گيلان(۳۳) – اصفهان (۱۳)– كرمان (۲۹)– بوشهر (۱۵)– كردستان (۲۸)– اردبيل (۱۲)– لرستان(۳۴) – آذربايجان شرقي (۱۰)- ايلام(۱۴) – قم(۲۷) | ||||
۲ | كارشناس بودجه و تشكيلات ۲۰۰۲ | دارا بودن مدرك كارشناسي ارشد و بالاتر در رشته مديريت دولتي (۲۰۵) | ۱۵ | ۲ | تهران (ستاد مركز) (۴۱) |
ديوان محاسبات كشور
[ad_2]
لینک منبع