استخدام سراسری دیوان محاسبات در سال ۹۴ + اعلام نتایج آزمون

دسته بندي : en gahar
تاريخ : 21 مهر

[ad_1]

آخرین آگهی های استخدام در سراسر کشور

اسامي پذيرفته شدگان اوليه آزمون استخدامي ديوان محاسبات کشور اعلام شد۱۳۹۴/۰۷/۲۰به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون کتبی دیوان محاسبات کشور مورخ ۹۴/۵/۲ به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز به شرح جدول ذیل اعلام می گردد.
لطفا جهت دریافت فایل اسامی پذیرفته شدگان اولیه اینجا کلیک کنیدقابل توجه شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان:
• اسامی اعلام شده، صرفا پذیرفته شدگان آزمون علمی(کتبی) می باشد. لذا اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل قانونی از جمله انجام مصاحبه تخصصی و گزینش اعلام خواهد شد.
• زمان و مکان انجام مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان اولیه متعاقبا از طریق سایت رسمی دیوان محاسبات کشور اعلام خواهد شد.
• داوطلبان عزیز در صورت هرگونه اعتراض به نتایج اولیه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۴/۷/۲۵ مراتب اعتراض خود را کتبا و به طور مشخص جهت بررسی و ارائه به سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، دیوان محاسبات کشور، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی( اداره کل امور اداری و پشتیبانی) ارسال نمایند.

 


 

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۱۳۹۴ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز چهارشنبه مورخ ۳۱/۴/۹۴ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۱۴ و ۱۵ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، معدل و سهمیه ایثارگران) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱/۵/۹۴ منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتیکه نسبت به بندهای ۳، ۷، ۹، ۱۱،۱۰ و ۱۲ (جنس، استان محل اقامت (بومی داوطلب)، عنوان رشته شغلی مورد تقاضا، محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا، مقطع تحصیلی و عنوان رشته تحصیلی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح ذیل مراجعه نمایند.

۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده مسوول رفع نقص در روزهای چهارشنبه ۳۱/۴/۹۴ و پنجشنبه ۱/۵/۹۴ صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص (محل رفع نقص کارت : دانشگاه سوره ) مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده مسوول رفع نقص کارت می گردند، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به شرح ذیل می‌باشد.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون :

تهران – خیابان انقلاب – میدان فردوسی – کوچه شاهرود – دانشکده فرهنگ و ارتباطات – دانشگاه غیرانتفاعی سوره

د‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌ :

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز جمعه ۲/۵/۹۴ آغاز می‌گردد.

۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

۶- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

 

 

اسامي پذيرفته شدگان اوليه آزمون استخدامي ديوان محاسبات کشور اعلام شد۱۳۹۴/۰۷/۲۰به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون کتبی دیوان محاسبات کشور مورخ ۹۴/۵/۲ به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز به شرح جدول ذیل اعلام می گردد.
لطفا جهت دریافت فایل اسامی پذیرفته شدگان اولیه اینجا کلیک کنیدقابل توجه شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان:
• اسامی اعلام شده، صرفا پذیرفته شدگان آزمون علمی(کتبی) می باشد. لذا اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل قانونی از جمله انجام مصاحبه تخصصی و گزینش اعلام خواهد شد.
• زمان و مکان انجام مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان اولیه متعاقبا از طریق سایت رسمی دیوان محاسبات کشور اعلام خواهد شد.
• داوطلبان عزیز در صورت هرگونه اعتراض به نتایج اولیه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۴/۷/۲۵ مراتب اعتراض خود را کتبا و به طور مشخص جهت بررسی و ارائه به سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، دیوان محاسبات کشور، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی( اداره کل امور اداری و پشتیبانی) ارسال نمایند.

 


 

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۱۳۹۴ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز چهارشنبه مورخ ۳۱/۴/۹۴ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۱۴ و ۱۵ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، معدل و سهمیه ایثارگران) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱/۵/۹۴ منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتیکه نسبت به بندهای ۳، ۷، ۹، ۱۱،۱۰ و ۱۲ (جنس، استان محل اقامت (بومی داوطلب)، عنوان رشته شغلی مورد تقاضا، محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا، مقطع تحصیلی و عنوان رشته تحصیلی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح ذیل مراجعه نمایند.

۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده مسوول رفع نقص در روزهای چهارشنبه ۳۱/۴/۹۴ و پنجشنبه ۱/۵/۹۴ صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص (محل رفع نقص کارت : دانشگاه سوره ) مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده مسوول رفع نقص کارت می گردند، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به شرح ذیل می‌باشد.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون :

تهران – خیابان انقلاب – میدان فردوسی – کوچه شاهرود – دانشکده فرهنگ و ارتباطات – دانشگاه غیرانتفاعی سوره

د‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌ :

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز جمعه ۲/۵/۹۴ آغاز می‌گردد.

۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

۶- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

خبر ۸ تیر ۹۴ استخدام: زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۴/۰۴/۳۰ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه تاریخ ۹۴/۰۵/۰۲ منحصراَ در شهر تهران برگزار خواهد شد.
ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون در هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۹۴ ، می توانند برای ثبت نام ، از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۵ خرداد لغايت سه شنبه ۱۲ خرداد از طریق همین سایت اقدام نمایند.

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون استخدامي ديوان محاسبات كشور در سال ۱۳۹۴ مي‌رساند، كه ثبت‌نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.orgاز روز يكشنبه مورخ ۹۴/۰۳/۰۳ آغاز و در روز يكشنبه مورخ ۹۴/۰۳/۱۰ پايان مي‌پذيرد. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند.

شرایط عمومی استخدام:
۱- داشتن تابعیت ایران.
۲- تدين به دين اسلام.
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذیصلاح)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردانها.
۶- دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم (غير پزشكي) براي آقايان.
توضيح ۱: كارت يا برگ معافيت موقت مورد پذيرش نمي باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از ۹۴/۰۵/۰۲ باشد.
توضيح ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط پس از تأیید پزشک بلامانع خواهد بود.
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام مي‌شوند. (طبق تأييد مراجع پزشكي)
۸- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاههای اجرايي باشند.
۹- نداشتن تعهد انجام كار در ساير سازمان ها، مؤسسات دولتي و وابسته به دولت و يا نهادهاي انقلابي.
شرایط اختصاصی استخدام:
۱- داشتن حداكثر سن ۳۵ سال تمام تا تاريخ ۹۴/۰۵/۰۲ در مقطع كارشناسي (متولدين ۵۹/۰۵/۰۱ به بعد).
۲- داشتن حداكثر سن ۳۸ سال تمام تا تاريخ ۹۴/۰۵/۰۲ در مقطع كارشناسي ارشد (متولدين ۵۶/۰۵/۰۱ به بعد).
۳- داشتن حداكثر سن ۴۰ سال تمام تا تاريخ ۹۴/۰۵/۰۲ در مقطع دكتري (متولدين ۵۴/۰۵/۰۱ به بعد).
 مراحل ثبت نام:
۱- مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور.
۲- تكميل فرم تقاضانامه الكترونيكي در سايت مذكور
۳-  ارسال عكس: داوطلب مي بايست يك قطعه عكس با مشخصات ذيل اسكن و در قسمت مربوط بارگذاري نمايد.
عكس ۴×۳ كه در سال جاري گرفته شده باشد.(عكس تمام رخ)
عكس اسكن شده بايد با فرمت JPG  باشد.
اندازه عكس اسكن شده بايد حداكثر ۴۰۰×۳۰۰ پيكسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پيكسل باشد.
تصوير داوطلب بايد واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لكه باشد.
حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از ۷۰ كيلو بايت بيشتر باشد.
حاشيه هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
حتي الامكان عكس ها سياه و سفيد و يا در صورت رنگي بودن داراي زمينه سفيد باشد.
پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی:
داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور و پرداخت مبلغ ۱۶۰٫۰۰۰ (يكصد و شصت هزار) ریال نسبت به دریافت سریال ثبت نامی اقدام وسپس بامراجعه به بخش مربوط نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
زمان برگزاري آزمون و نحوه دريافت كارت شركت در آزمون :
كارت شركت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۴/۰۴/۳۰ براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه تاريخ ۹۴/۰۵/۰۲ منحصراَ در شهر تهران برگزار خواهد شد.
ساعت شروع برگزاري آزمون و محل برگزاري آزمون در هنگام پرينت كارت به آگاهي داوطلبان خواهد رسيد.
تذكرات :
۱- سهميه استخدامي به داوطلبان بومي (با توجه به استانهاي محل جغرافيايي خدمت مندرج در جدول رشته‌هاي شغلي) تعلق دارد.
– به مدارك تحصيلي پايين تر، معادل و رشته هاي غير مرتبط ترتيب اثر داده نخواهد شد.
– داوطلبان نبايد استخدام رسمي و پيماني ساير دستگاه هاي دولتي باشند.
– ايثارگران محترم (براساس قانون جامع ايثارگران) در صورت كسب حد نصاب نمره قبولي در آزمون از اولويت برخوردار خواهند بود.
– سربازان امريه‌اي كه خدمت سربازي را در ديوان محاسبات كشور به پايان رسانيده باشند و كاركنان شاغل پيماني موقت ديوان در صورتيكه حائز شرايط مندرج در اطلاعيه باشند مي توانند در آزمون مربوط به رشته شغلي مورد تصدي شركت نمايند.
– با توجه به اينكه پذيرش داوطلبان براساس استان محل سكونت صورت مي‌گيرد لذا متقاضيان غير بومي حق انتخاب استاني غير از استان محل سكونت خود را ندارند.
– مواد آزمون در هر رشته شغلي بشرح ذيل اعلام ميگردد:
آزمون عمومی ـ مشترك براي كليه رشته­هاي شغلي:
۱-معارف اسلامي ۲-رياضي وآمارمقدماتي  ۳-زبان انگليسي عمومي ۴-مسائل سياسي، اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي ۵-زبان وادبيات فارسي ۶-فناوري اطلاعات (مهارتهاي هفتگانه  I.C.D.L)
آزمون تخصصي:
الف-آزمون تخصصی رشته شغلي حسابرس:
۱-حسابداري دولتي ۲-اصول حسابرسي ۳-اصول حسابداري ۴-قوانين مالي و محاسباتي (از جمله قانون ديوان محاسبات، محاسبات عمومي، قانون تجارت) ۵-رياضي وآماركاربردي ۶-زبان تخصصي
ب-آزمون تخصصی رشته شغلي كارشناس بودجه و تشكيلات :
۱-حقوق اداري ۲-مديريت منابع انساني ۳-مباني سازمان و مديريت ۴- قانون ديوان محاسبات كشور ۵- قانون محاسبات عمومي ۶-زبان تخصصي
– چنانچه در هر يك از مراحل استخدامي براي ديوان محاسبات كشور محرز گردد كه متقاضي اقدام به ارائه اطلاعات خلاف واقع نموده استخدام وي كان لم يكن تلقي گرديده و متقاضي حق هيچگونه اعتراض نخواهد داشت.
جدول رشته هاي شغلي آزمون استخدامي ديوان محاسبات كشور
رديف
رشته شغلي
رشته تحصيلي
حداقل معدل
تعداد مورد نيازبه ازاي هراستان
(زن – مرد)
محل جغرافيايي خدمت
۱
حسابرس
۲۰۰۱
دارا بودن دانشنامه كارشناسي و بالاتر در يكي از رشته هاي حسابرسي(۲۰۱) – حسابداري(۲۰۲) -مديريت بازرگاني (۲۰۳)- مديريت مالي (۲۰۴)
۱۵
۱۸
تهران (ستاد مركز)-(۴۱)
۵
استان البرز-(۴۰)
۴
خوزستان (۲۱)- آذربايجان غربي (۱۱)-خراسان شمالي(۲۰)
۳
تهران(۱۶)- فارس (۲۵)– مازندران(۳۵)- هرمزگان(۳۷)- سيستان و بلوچستان (۲۴)– چهارمحال و بختياري (۱۷)– كهگيلويه و بويراحمد(۳۱)- سمنان (۲۳)
۲
مركزي (۳۶)- قزوين (۲۶)– يزد (۳۹)– خراسان جنوبي(۱۸) –كرمانشاه(۳۰)
۱
گيلان(۳۳) – اصفهان (۱۳)– كرمان (۲۹)– بوشهر (۱۵)– كردستان (۲۸)– اردبيل (۱۲)– لرستان(۳۴) –  آذربايجان شرقي (۱۰)- ايلام(۱۴) – قم(۲۷)
۲
كارشناس بودجه و تشكيلات
۲۰۰۲
دارا بودن مدرك كارشناسي ارشد و بالاتر در رشته      مديريت دولتي
(۲۰۵)
۱۵
۲
تهران (ستاد مركز) (۴۱)

ديوان محاسبات كشور

[ad_2]

لینک منبع

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي