استخدام آموزش و پرورش (اخبار آزمون)

دسته بندي : khabarfa1
تاريخ : 23 مهر

[ad_1]

آخرین آگهی های استخدام روزانه استانهای کشور در گهر

استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴

جهت بحث و تبادل نظر  با سایر کارجویان در رابطه با استخدامی آموزش و پرورش به قسمت نظرات (پایین این صفحه) مراجعه کنید

دریافت آگهی های استخدامی مهم در گوشی و ایمیل شما به محض انتشار، اینجا کلیک نمایید

ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود

جهت مشاهده آرشیو تجربیات مصاحبه های تخصصی و عمومی و روانپزشکی و مراحل پزشکی و.. کاربران سایت ایران استخدام اینجا کلیک کنید


سوالات آزمون استخدامی سال ۹۴ آموزش و پرورش (ارسال شده توسط کاربران):

جهت دانلود سوالات استخدامی هنر آموز کامپیوتر (کد ۲۱۶) (مربوط به آزمون استخدامی شهریور ۹۴ آموزش و پرورش)  – ارسال شده توسط کاربران سایت ایران استخدام اینجا کلیک کنید


خبر ۱۸ مهر ۹۴: آغاز کلاس‌های دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش از اوایل آذر ماه

جهت مشاهده متن کامل این خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۸ مهر ۹۴: نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش حداکثر تا پایان آبان ماه (منبع: اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ، مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، حداکثر تا پایان آبان ماه نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام خواهیم کرد البته همه این ها بستگی به اعلام نتایج توسط سازمان سنجش و آموزش کشور دارد.
شاپور محمد زاده در مورد اعلام نتایج اولیه و قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: منتظر هستیم تا سازمان سنجش حداقل تا پایان مهر ماه نتایج اولیه آزمون استخدامی را به ما معرفی کند، پس از اینکه نتایج اولیه اعلام شود به تبع آن کار گزینش آنها نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: ابتدا نفرات منتخبی سه برابر ظرفیت اعلام می شود که پس از مصاحبه علمی مراحل گزینش آنها آغاز می شود؛ اگر سازمان سنجش اسامی را زودتر اعلام کند تمام تلاش ما این است که مصاحبه علمی را زودتر انجام دهیم و گزینش ها را آغاز کنیم.

مدیرکل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: حداکثر تا پایان آبان ماه نتایج قطعی را اعلام خواهیم کرد البته همه اینها بستگی به اعلام نتایج توسط سازمان سنجش دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم از ابتدای آذر ماه کلاس های آموزشی و مهارت های حرفه ای که قرار است پذیرفته شدگان دریافت کنند در دانشگاه فرهنگیان آغاز شود .

گزینش براساس صلاحیت های عمومی

محمد زاده گفت: بر اساس قانون برای افرادی که می خواهند وارد سیستم های دولتی شود ، گزینش انجام می شود و این گزینش بر اساس صلاحیت های عمومی صورت می گیرد. به دلیل اینکه این افراد می خواهند معلم شوند به طور قطع شرایط اصلح را هم باید داشته باشند .

خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان هم گزینش می شوند

وی خاطر نشان کرد:کسانی که از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران فقط از آزمون اولیه معاف بودند اما مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش برای همه افراد یکسان است و مسائل اخلاقی ، اعتقادی و سیاسی مورد نیاز کارکنان آموزش و پرورش است را مورد بررسی قرار می دهیم .

معترضان به رای گزینش حق اعتراض دارند

مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: افرادی که به هر نحو در گزینش ها صلاحیت لازم را کسب نکنند قانون به آنها این اجازه را داده است که حداکثر ظرف مدت سه ماه به دستگاه های ذی ربط مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند البته در ذیل نامه گزینش آنها نیز نوشته می شود که می تواند از این فرصت سه ماهه ای که برای اعتراض به گزینش دارند استفاده کنند .


خبر ۱۲ مهر ۹۴: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش (منبع: افکار نیوز)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اوخر مهر ماه سال جاری اعلام کرد.
زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
به گزارش افکارخبر، سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آیا زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شده است؟»، اظهار داشت: بر اساس صحبت‌های انجام شده با سازمان سنجش و قرارداد منعقد شده، اواخر مهر ماه زمان اعلام نتایج است.

وی افزود: سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام کرد که اواخر مهر ماه حداکثر زمان برای مشخص شدن نتایج آزمون استخدامی است و در صورت امکان، این کار زودتر انجام می‌شود.

بطحایی ادامه داد: اگر نتایج سریع‌تر اعلام شود، کار مصاحبه و گزینش انجام خواهد شد تا دانشجویان پذیرفته شده، سال تحصیلی خود را سریع‌تر آغاز کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سریعاً به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد؟»، خاطرنشان کرد: خیر، احکام استخدامی این دسته از افراد پس از اتمام تحصیلات، یعنی از مهر ۹۵ صادر خواهد شد.

بطحایی افزود: این یکسال که دوره آموزشی را سپری می‌کنند جز سنوات خدمت آنها محاسبه نمی‌شود و تعهد خدمت از آنها گرفته نمی‌شود و افرادی که این دوره آموزشی را با موفقیت سپری کنند به استخدام پیمانی آموزش و پرورش در خواهند آمد.


خبر ۳۰ شهریور ۹۴: اعلام نتایج تا ۳۰ مهر ۹۴ (منبع: خبر آنلاین)

سید حسن حسینی مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه چه زمانی اعلام می‌شود؟‌اظهار داشت:‌طبق تفاهم با سازمان سنجش مقرر شد تا نتایج ۳۰ مهر یا اول آبان اعلام شود.
وی افزود:‌ طبق قانون سازمان سنجش باید تا سه برابر ظرفیت اعلام نتیجه کند، پس از آن اقدامات مربوط به مصاحبه تخصصی و گزینش توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت:‌۳۰ درصد سهم پذیرش مربوط به مصاحبه تخصصی و ۷۰ درصد سهم آزمون است که نتایج این دو با یکدیگر، نفرات پذیرفته شده را مشخص می‌کند. انجام این مراحل برای هر نفر حدود ۱۴۰ هزار تومان هزینه دارد.
حسینی بیان کرد: بعد از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش، آموزش و پرورش در نیمه نخست آبان کار گزینش و مصاحبه را انجام می‌دهد و پس از اعلام نتایج دوره‌های آموزشی توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود که جلسات مربوطه در این زمینه در حال برگزاری است و تلاش می‌کنیم از اواخر آبان یا اوایل آذر دوره‌های آموزشی را برگزار کنیم.


آمون برگزار شد: (جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴) 

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک شما کارجویان گرامی، به اطلاع می رسانیم که آزمون استخدامی آموزش و پرورش امروز جمعه ۲۷ شهریور ماه ۹۴ برگزار شد.

بیش از ۱۷۸ هزار نفر در این آزمون با هم رقابت کردندکه از این تعداد ۷۷هزار و ۹۱۵ نفر زن و ۱۰۰ هزار و ۱۰۹ نفر مرد بودند (جهت مشاهده خبر منتشر شده در این رابطه اینجا کلیک نمایید)

– تمامی اخبار مرتبط به این استخدامی از جمله اخبار مربوط به اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در همین مبحث اطلاع رسانی خواهند شد.

– شما کارجویان گرامی میتوانید از طریق بخش نظرات همین پست ضمن تبادل اطلاعات با سایر کارجویان و دوستان خود با ما تا زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی همراه بمانید.

موفق باشید – ایران استخدام


نظر سنجی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی آموزش وپرورش در سال ۱۳۹۴

با سلام و آرزوی موفقیت
به استحضار می رساند سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون ، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد. براین اساس خواهشمند است نسبت به تکمیل پرسشنامه پیوست اقدام نمایید.

جهت شرکت در نظرسنجی اینجا کلیک کنید


امروز جمعه ۲ شهریور ۹۴ مصادف با روز برگزاری آزمون: (یادآوری شرکت در آزمون)

آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برا یکایک شما کارجویان گرامی در آزمون پیش رو


>جهت دانلود بسته ویژه ی نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید<
جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک نمایید
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک نمایید
جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی مربیان پیش دبستانی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


بازکشت وجه (خبر جدید): ممحمد بطحایی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص زمان دقیق پرداخت استرداد وجوه پرداختی به افرادی که واجد شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پروش نبوده اند اما در این آزمون ثبت نام کرده بودند، گفت: مبلغی برای حق ثبت نام از داوطلبان اخذ شد که این مبلغ براساس ضوابط سازمان سنجش بوده است و بخش عمده آن برای فرآیندهای اجرایی ، طراحی سوال ، حوزه ها به کار گرفته شده است. (مطالعه بیشتر)


داوطلبان گرامی با توجه به پایان زمان ثبت نام می توانند حداکثر تا ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه مورخ ۹۴/۰۵/۲۲ نسبت به خرید کارت اعتباری و تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه مورخ ۹۴/۰۵/۲۲نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند این زمان تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد


تهران-ایرنا: مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ مردادماه) تعداد ۱۱۴ هزار و ۲۰۰ داوطلب نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش اقدام کرده اند.


اطلاعیه سازمان سنجش: جهت طرح سوال در خصوص ثبت نام آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۴ می توانید با شماره ۰۲۱۸۲۲۸۳۲۰۶ و ۰۲۱۸۲۲۸۳۲۱۱ تماس بگیرید ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت ۸:۰۰ صبح الی ۱۶:۰۰ بجز ایام تعطیل


لینک های مفید: 
قبولی در آزمون به منزله راهیابی به آموزش‌ و پرورش نیست
زمان توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش وپرورش
جای خالی متصدی آزمایشگاه در ردیف استخدامی آموزش و پرورش
احتمال تجدیدنظر در سهمیه استخدامی آموزش‌ و پرورش خوزستان
اولویت های استخدام آموزش و پرورش
دوره آموزشی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اعتراض مجلس به روند برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش
تعلل آموزش و پرورش در رفع ایرادهای آزمون استخدامی
برگشت هزینه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به افراد ناموفق در ثبت‌نام
چند هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کردند؟
اولویت قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش با چه کسانی است؟
اعتراض مربیان پیش‌دبستان به آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اعلام ۵ اشکال در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
چه تعداد زن و مرد در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت میکنند؟
متقاضیان شرکت در سهمیه معرفی شده از طریق بنیاد شهید باید به چه صورت اقدام کنند؟
جهت مشاهده ضوابط سنی متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش کلیک نمایید
جهت مشاهده رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید
جهت مشاهده شهرهای مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش پرورش اینجا کلیک کنید
جهت مشاهده مواد آزمون به تفکیک رشته ها اینجا کلیک کنید
سابقه سرباز معلمی در آزمون استخدامی لحاظ می شود
جهت مشاهده اخبار لحظه به لحظه  استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید


آگهی استخدام:

جهت مشاهده شرایط آگهی استخدامی آموزش‌ و پرورش اینجا کلیک کنید


امکان ثبت نام فعال شد:

اطلاعیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری درخصوص استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش سال ۹۴:

وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز، براساس مجوز شماره ۱۳۵۳۲- ۹۴/۲/۷ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری حدود ۳۷۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندهای عمومی و تخصصی در تاریخ ۹۴/۶/۲۷ طبق شرایط ذیل به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می نماید.

جهت دانلود دفترچه کامل راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده جدول شهر ها و رشته های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک نمایید
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک نمایید
جهت دانلود بسته ویژه ی نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


تمامی اخبار مربوط به اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

استخدام آموزش و پرورش (اخبار آزمون), پورتال خبری فرهنگی گهر استخدام آموزش و پرورش (اخبار آزمون), پورتال خبری فرهنگی گهر

[ad_2]

لینک منبع

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي