از بین بردن بوی بد بدن با روش های طبیعی

تاريخ : 25 شهریور

روش های طبیعی برای از بین بردن بوی بد بدن را در ادامه می خوانید

از بین بردن بوی بد بدن با روش های طبیعی, پورتال خبری فرهنگی گهر

از بین بردن بوی بد بدن با جوش شیرین و آب

این پای ثابت آشپزخانه می تواند خیلی کارها برایمان انجام دهد، مخصوص از بین بردن باکتری ها و بوی بد زیر بغل. یک هشتم قاشق چای خوری جوش شیرین را با مقداری آب ترکیب کنید تا خمیر دئودورانت بدست بیاورید. جوش شیرین محل را تمیز و از بوی قوی جلوگیری می کند و باعث تازگی و طراوت آن قسمت می شود.

از بین بردن بوی بد بدن با جوش شیرین و نشاسته ذرت

هیچکس دوست ندارد بوی بد بدهد و در اختیار داشتن جوش شیرین و نشاسته ذرت کمک می کند جلوی بوی بد را بگیرید. ترکیب برابر جوش شیرین و نشاسته ذرت پودر ضد بویی را تشکیل می دهد که جلوی باکتری ها را قبل از پخش شدن می گیرد. به آرامی  این پودر را زیر بغل خود بزنید و با بوی بد خداحافظی کنید.

از بین بردن بوی بد بدن با جوش شیرین و روغن های طبیعی

با اینکه جوش شیرین یکی از قوی ترین ضد بوها است اما بوی خاصی ندارد. مقداری از روغن های طبیعی خوش بو مانند اسطخودوس یا لیمو را با جوش شیرین ترکیب کنید تا علاوه بر اینکه جلوی باکتری ها را می گیرید بوی خوبی نیز بدهید.

از بین بردن بوی بد بدن با پودر بچه

پودر بچه فقط برای کودکان نیست: این پودر می تواند زیر بغل ها را خشک کند تا از عرق کردن بیش از حد جلوگیری شود. استفاده مجدد ضروری است چون پودر بچه به اندازه جوش شیرین قوی نیست و برای اینکه عرق نکنید به کمی مراقبت بیشتر نیاز است.

از بین بردن بوی بد بدن با آب لیمو

اگر به دنبال از بین برنده بوی بد قوی می گردید بهتر از آب لیمو پیدا نمی کنید. اسید سیتریک موجود در آب لیمو قوی ترین باکتری ها را نیز می کشد. با این حال مواظب باشید ، اگر زیر بغل حساسی داشته باشید یا به تازگی اصلاح داشته اید ممکن است احساس سوزش کنید.

از بین بردن بوی بد بدن با روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از موارد محبوب در دنیای زیبایی و آرایش است و می تواند نقش بر طرف کننده بوی بد را هم ایفا کند. بوی سبک و طبیعی آن به همراه ترکیبات ضد باکتریش به همان خوبی صورتتان برای زیر بغل کار می کند.

از بین بردن بوی بد بدن با سرکه سیب

به عنوان یک ضد عفونی کننده سرکه سیب می تواند به خوبی با بوی بد نیز مبارزه کند. خوشبختانه بوی تند آن به تدریج محو می شود، اما خود سرکه در محل باقی می ماند از بوی بد پیشگیری می کند. مقداری از آن را به زیر بغل خود بزنید تا از بوی بد در امان بمانید.

از بین بردن بوی بد بدن با یک قالب صابون

وقتی هر چیز دیگری در از بین بردن بوی بد شکست خورد یک قالب صابون می تواند بسیار کمک کننده باشد. مقداری صابون کشیدن به زیر بغل مرطوب کمک می کند از هر بوی بدی در امان بمانید و عرق نکنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي