ارزان ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون سرویس های بهداشتی

تاريخ : 27 مرداد

تغییر دکوراسیون سرویس های بهداشتی

تغییر دکوراسیون سرویس های بهداشتی هم موضوعی مهم است. موضوعی که به هر شکل در فضای داخلی ساختمان جای می گیرد و باید نسبت به آن توجهی ویژه و خاص داشت. در این بین با ساده ترین و ارزان ترین روش ها می توان شاهد دکوراسیونی متفاوت بود.

ارزان ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون سرویس های بهداشتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

ارزان ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون

۱. نصب آینه

یکی از اولین نیازهای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی، نصب آینه است. بنابراین می‌توان برای جذاب شدن روشویی سرویس بهداشتی، از آینه‌های زیبا استفاده کرد. یک سرویس آینه شیک در کنار قفسه‌های دیواری براق، ظاهری جذاب به دکور سرویس بهداشتی می‌بخشد.

۲. رنگ آمیزی کابینت

اگر کابینتی که در سرویس بهداشتی منزلتان نصب شده، فضای کافی برای قرار دادن وسیله دارد و تنها ظاهر کهنه‌ای پیدا کرده، می‌توانید آن را رنگ کرده و با ظاهر جدید در دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده کنید. برای رنگ کردن کابینت‌های چوبی، ابتدا باید رنگ‌های قبلی را با سمباده از سطح چوب از بین ببرید، سپس ترک‌ها و سوراخ‌های روی سطح را با بتونه ترمیم کنید و برای شروع رنگ آمیزی یک لایه اولیه از رنگ را روی آن بکشید. در نهایت پس از رفع ایراد‌های ظاهری کابینت، آنرا به رنگ دلخواه خود درآورید.

۳. استفاده از کشو

اگر قصد خرید کابینت جدید برای سرویس بهداشتی خود دارید، خرید کابینت‌هایی را در اولویت قرار دهید که کشو‌های بزرگ دارند. این کشوها، جای مناسبی برای قرار دادن وسایل شوینده و دستمال‌ها هستند. همچنین می‌توانید با هزینه کمی بخشی از کابینت را تبدیل به کشو کنید. استفاده از کابینت‌های کشویی در دکور سرویس بهداشتی، کمکتان می‌کند به تمام نقاط کابینت دسترسی داشته باشید.

۴. دکوراسیون روستیک

یکی از جذاب‌ترین ایده‌های دکوراسیون سرویس بهداشتی، کمک گرفتن از یک میز چوبی و ساختن یک روشویی مانند تصویر زیر است. تنها کافی است یک میز تهیه کرده و به کمک یک کاسه روشویی، فضایی جدید را برای قرار دادن لوازم بهداشتی و آرایشی خود در گوشه‌ای از سرویس بهداشتی فراهم کنید. تنها لازم است که میز چوبی را به کمک سیلر، ضد آب کنید. اگر طراحی داخلی منزل شما به سبک روستیک است، این ایده، بهترین انتخاب برای دکور سرویس بهداشتی خواهد بود.

۵. نورپردازی با لوستر

همانطور که می‌دانید، رعایت اصول نورپردازی یکی از مهمترین نکات برای اجرای موفق یک دکوراسیون است؛ بنابراین نصب یک لوستر کوچک در سرویس بهداشتی، طوری که متناسب با رنگ دیوارپوش‌ها باشد، می‌تواند در تغییر فضا بسیار موثر باشد.

۶. جعبه کمک‌های اولیه

جعبه کمک‌های اولیه سرویس بهداشتی خود را تغییر دهید. می‌توانید داخل جعبه را با دیوارپوش، کاغذ دیواری و یا حتی کاغذ کادو بپوشانید. با باز کردن در جعبه، نمای زیبایی از تضاد رنگی بطری‌های داخل آن با پس زمینه، یکی از تفاوت‌های جذاب دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل شما با دیگران خواهد بود. همچنین می‌توانید به قسمت داخلی در جعبه، یک صفحه آهنی بچسبانید؛ بنابراین با چسباندن آهنربا‌های کوچک به لوازمی مانند مسواک که خیلی پر کاربرد هستند، و نصب آن‌ها به جداره آهنی، همیشه در دسترس قرار می‌گیرند. همچنین نصب محفظه‌های کوچک به جداره داخلی در جعبه، کاربرد مشابهی دارد.

۷. تعویض شیر و چینی آلات بهداشتی

ساده‌ترین راه تغییر دکور سرویس بهداشتی، تغییر شیر‌ها و چینی آلات است؛ بنابراین صرف هزینه بیشتر، ظاهری جدید و جذاب به ظاهر سرویس بهداشتی منزلتان می‌بخشد.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي