اخاذی 3 میلیاردی منشی خانم از مدیر شرکت

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 17 تیر

منشی خانم جوان با هک کردن گوشی تلفن همراه مدیر شرکت خود ۲۰ هزار دلار از مدیر اخاذی و در صدد بود ۳۰ هزار دلار دیگر اخاذی کند!

ماجرای اخاذی ۳ میلیاردی منشی خانم از مدیر شرکت

اخاذی 3 میلیاردی منشی خانم از مدیر شرکت, پورتال خبری فرهنگی گهر

چندی قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از کلاهبرداری ۲۰ هزار دلاری شخصی ناشناس شکایت کرد و گفت: من مدیر یک شرکت بازرگانی هستم. چند وقت قبل فردی برای من پیامی در تلگرام فرستاد. زمانی که پیام را باز کردم شوکه شدم تعداد زیادی عکس‌های شخصی و مدارک مهمی که در گوشی تلفن همراهم بود برایم ارسال شده بود. اصلاً باورم نمی‌شد هر چه فکر کردم چه کسی به این اطلاعات خصوصی من دست پیدا کرده به‌جایی نرسیدم.
او ادامه داد: بعد از آن برایم یک پیام آمد با این مضمون که «اگر می‌خواهی اطلاعات شخصی‌ات را در فضای مجازی منتشر نکنم باید ۲۰ هزار دلار به من بدهی.» احساس کردم دنیا روی سرم خراب شده است. اگر عکس‌ها و اطلاعاتم منتشر می‌شد آبرویم می‌رفت. او مرا تهدید کرده بود که به هیچ وجه موضوع را با پلیس در میان نگذارم وگرنه عواقب بدی به همراه خواهد داشت.

قرار در پارک

مدیر شرکت در ادامه گفت: چند بار تلفنی با آن فرد صحبت کردم و در نهایت قرار شد دلارها را در پارکی در غرب تهران زیر یک درخت دفن کنم. با هر سختی بود ۲۰ هزار دلار را فراهم کردم و طبق قرارم با مرد ناشناس به پارک رفتم. درختی را که او خواسته بود پیدا کردم و زیر همان درخت دلارها را دفن کردم.در حالی که تصور می‌کردم با این کار اخاذی‌های مرد ناشناس تمام می‌شود اما چند روز بعد دوباره تماس‌ها آغاز شد و این بار مبلغ درخواستی ۳۰ هزار دلار شد.برای همین تصمیم گرفتم ماجرا را با پلیس در میان بگذارم.

ردپای یک زن

با شکایت مدیر شرکت بازرگانی تحقیقات آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته تیم تحقیق ردپای خانم منشی شرکت را در این پرونده شناسایی کردند. زن جوانی که همزمان با ارسال تصاویر و مدارک، درخواست استعفایش را نوشته و به ناگاه ناپدید شده بود.زمانی که مأموران به سراغ دنیا رفتند، دریافتند که او خانه‌اش را ترک کرده است. در ادامه تحقیقات، مأموران به پسر جوانی رسیدند که با خانم منشی در رابطه بود. بدین ترتیب با دستور بازپرس جنایی پسر جوان به‌نام کوروش بازداشت شد.کوروش در تحقیقات اولیه مدعی شد: با دنیا در شرکت آشنا شدم. بعد از مدتی او گفت که قصد اخاذی از مدیر شرکت را دارد. وی تلفن همراه مدیر شرکت را هک و اطلاعاتش را سرقت کرده بود. اما من نقشی در این اخاذی نداشتم و در حال حاضر هم نمی‌دانم او کجاست و احتمال می‌دهم که به خارج از کشور رفته باشد.به دنبال اظهارات این مرد به دستور بازپرس جنایی، او در اختیار کارآگاهان پلیس قرار داده شد و بررسی‌ها برای دستگیری خانم منشی و صحت و سقم اظهارات مرد جوان ادامه دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي