آیپد5 با سه رنگ متفاوت

آیفون‌های جدید هم معرفی شدند و حالا آیپد به بازیگر نقش اول دنیای شایعات تبدیل شده است. به تازگی تصاویری از خشاب‌های سیم‌کارت آیپد پنجم منتشر شده که نشان می‌دهند این محصول نیز در سه رنگ سفید، طلایی و خاکستری روشن عرضه خواهد شد.


همان طور که رفته رفته، عکس‌های قطعات گوناگون آیفون 5S و 5C، رسانه‌های خبری مختلف را پر کردند، ماجرای آیپد پنجم و آیپد مینی 2 هم با تصاویر خشاب‌های رنگارنگ پی‌گیری می‌شود.اگر بتوان به شنیده‌ها و دیده‌های فعلی اعتماد کرد، باید انتظار داشته باشیم که در طراحی آیپد 5 تا حدودی از آیپد مینی اول الهام گرفته شده باشد؛ یعنی لبه‌های نسبتا مسطح، اسپیکرهای قرار گرفته در لبه‌ی پایینی دستگاه و حاشیه نمایشگر باریک‌تر.

عکس‌ اصلی مطلب و تصویری که مشاهده کردید ، تنها نمونه‌هایی رندر شده‌اند که شکل و شمایل احتمالی نسل بعدی تبلت‌های اپل را نمایش می‌دهند.

پیش‌بینی می‌شود آیپد مینی 2 بدون صفحه نمایش رتینا یا تغییرات اساسی، اما به همراه پردازنده‌ی قویتر عرضه شود. آیپد 5 نیز به چیپ A7X و دوربین بهتر (احتمالا 8 مگاپیکسلی) مجهز خواهد شد.آن طور که از شایعات بر می‌آید، اپل روز 23 مهر ماه را برای معرفی تبلت‌های جدیدش برگزیده است.

منبع: زومیت

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه