آیا همسرتان فیلم های مستهجن نگاه می کند؟

تاريخ : 18 دی

آیا همسرتان فیلم های مستهجن نگاه می کند؟

آیا همسرتان فیلم های مستهجن نگاه می کند؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

آیا همسرتان فیلم های مستهجن نگاه می کند؟

آیا فکر می کنید همسرتان فیلم های مستهجن نگاه می کند یا تماشای این فیلم ها را به بودن با شما ترجیح می دهد؟ شما تنها نیستید. افراد زیادی با چنین مشکلاتی به مشاوران مراجعه کرده و از آنها یاری می جویند. آنها از اعتیاد همسر خود به تماشای اینگونه فیلم ها و تاثیر منفی آن بر روابط جنسی خود که شامل بی میلی طرف مقابل و یا انتظارات نامعقول می شود شکایت دارند. این مسئله می تواند بسیار ناراحت کننده باشد، اما دانستن اینکه چرا همسر شما به تماشای این فیلم ها روی آورده است و اینکه چگونه باید در مورد این مسئله با او صحبت کنید می تواند مفید باشد.
چرا شریک زندگی شما به فیلم های مستهجن روی آورده است؟

رابطه جنسی در زندگی مشترک فراز و نشیب های زیادی دارد. گاهی تمایلات و نیازهای جنسی شما و همسرتان با یکدیگر مطابقت ندارند. در چنین موقعیتی یکی از طرفین ممکن است برای رفع نیاز های جنسی تامین نشده خود به این دسته از فیلم ها روی بیاورد.

همچنین با تماشای این فیلم ها کنترل همه چیز به دست بیننده است و نیازی به هماهنگ کردن خود با طرف مقابل ندارد. در حالی که در یک رابطه جنسی واقعی باید خود را با طرف مقابل هماهنگ کرده و همزمان نیاز او را نیز برآورده سازد و یا کارهایی را بکند که از انجام آنها لذتی نمی برد.

چنانکه یکی از طرفین بتواند نیاز جنسی خود را خارج از رابطه ای که با همسرش دارد برطرف کند، این مسئله باعث خواهد شد که همسرش به نظر اضافه بیاید. اما باید در نظر گرفت که توجه به  تفاوت بین تجربه جنسی و حضور در یک رابطه دو جانبه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صحبت کردن در رابطه با این مشکل

چنانچه این رفتار همسرتان باعث نگرانی شما شده است و می خواهید در مورد این مسئله با او رو برو شوید سعی کنید یک طرفه به قاضی نروید. از فرصت استفاده کرده و با شریک زندگیتان در مورد این که این مسئله باعث ناراحتی شما می شود و تاثیری که بر رابطه تان دارد با آرامش صحبت کنید. سعی کنید دلیل روی آوردن وی به این فیلم ها را یافته و تلاش کنید آن را برطرف کنید. چنانچه رفتار وی در این زمینه را نامعقول و غیرمنطقی می یابید سعی کنید از مشاوران مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

آیا شریک زندگیتان به این فیلم ها معتاد است؟

چنانچه نگران این هستید که همسرتان به دیدن فیلم های مستهجن اعتیاد پیدا کرده باشد سوال های زیر را از خودتان بپرسید و اگر جوابتان به بیشتر آنها آری بود بهتر است هرچه سریعتر  در مورد این مسئله دست به اقدام بزنید.

•    آیا در رفتار او تغییری مشاهده کرده اید؟

•    آیا احساس می کنید که از شما فاصله گرفته و منزوی شده است؟

•    آیا دیگر تمایلی به برقراری رابطه جنسی با شما ندارد؟

•    آیا هنگام رابطه جنسی احساس می کنید سرد و بی میل است؟

•    آیا پول و زمان زیادی را صرف خرید یا تماشای آنها می کند؟

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي