مطالب پيشنهادي

آموزش و طرز تهیه پنکیک رژیمی

دسته بندي : دسر,سبک زندگی
تاريخ : ۲۵ شهریور
بازديد : 90

پنکیک یکی از بهترین عصرانه ها و صبحانه برای همه سنین محسوب می شود. این عصرانه خوشمزه را می توان به طور رژیمی نیز تهیه کرد. پنکیک رژیمی را می توان به روش های مختفلی تهیه کرد. برای آشنایی با طرز تهیه پنکیک رژیمی این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد پنکیک رژیمی و دستور پنکیک رژیمی و تهیه پنکیک رژیمی می خوانید.

آموزش و طرز تهیه پنکیک رژیمی

www.gahar .ir 25.06.98 8 آموزش و طرز تهیه پنکیک رژیمی

طرز تهیه پنکیک رژیمی

مواد لازم برای پنکیک رژیمی

۱ عدد موز کوچک ( هرچه رسیده تر، بهتر)

۲ عدد تخم مرغ کامل یا ۴ عدد سفیده تخم مرغ

۱ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی یا کره بادام یا فندق

کمی دارچین

۲ قاشق غذاخوری ماست یونانی بدون چربی

۱ قاشق چای خوری عسل

طرز تهیه پنکیک رژیمی

۱- موز را در کاسه ای متوسط له کنید سپس تخم مرغ را به آن اضافه کنید و به خوبی با هم مخلوط کنید. کره بادام زمینی و دارچین را هم اضافه کنید.

۲- یک ظرف نچسب را روی حرارت ملایم بگذارید و کمی روغن را روی ظرف اسپری کنید تا پنکیک ها به ظرف نچسبند. یک قاشق پر از خمیر را در تابه بریزید و بگذارید تا وقتی که یک طرف آن کمی قهوه ای رنگ شود، بپزد (حدود ۳ دقیقه) سپس آن را برگردانید تا روی دیگر آن هم بپزد. باید کمی صبر کنید تا پنکیک سفت شود و سپس آن را برگردانید.

بخوانید :   آموزش کامل دکوپاژ روی سطوح مختلف

۳- روی پنکیک را با کمی عسل و ماست یونانی تزئین کنید و از آن لذت ببرید!

اگر نمی خواهید از موز استفاده کنید، می توانید پوره ی کدو حلوایی را جایگزین آن کنید.

ارزش غذایی پنکیک رژیمی

  • کالری: ۳۷۳
  • مجموع چربی: ۱۹٫۰ گرم
  • چربی اشباع: ۴٫۲ گرم
  • کلسترول: ۳۷۳ میلی گرم
  • سدیم: ۱۵۶ میلی گرم
  • پتاسیم: ۶۹۷ میلی گرم
  • کربوهیدرات: ۳۳٫۸ گرم
  • فیبر غذایی: ۳٫۲ گرم
  • قند: ۲۰٫۱ گرم
  • پروتئین: ۱۹٫۹ گرم
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي