Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
X بستن تبلیغات
مطالب پيشنهادي
loading...

آموزش روش کوتاه کننده لینک گوگل

تاريخ : ۳۰ آذر
بازديد : 281

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

آموزش روش کوتاه کننده لینک گوگل

shortcut link1 3 آموزش روش کوتاه کننده لینک گوگل

کوتاه کننده لینک گوگل

حتما میدانید لینکهای بلند استاندارد لازم برای سئو را ندارند . همچنین به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی از طریق لینکهای فارسی غیر ممکن و در بیتشر مواقع با ارور مواجه می شود . از این رو مدیران سایتهای مختلف سعی می کنند از سرویس های کوتاه کننده لینک استفاده کنند.

 

با توجه به گفته آقای Matt Cutts از گوگل، این سایت میتواند اثر مثبتی روی وب سایت هایی با پیج رنک پایین بگذارد، واقعیت این است که کوتاه کننده لینک از ۳۰۱ (انتقال دائم) در تغییر مسیر به آدرس مقصد استفاده میکند، به اشتراک گذاری لینک در شبکه های اجتماعی و کلیک بازدیدکنندگان روی آن لینک میتواند برای وب سایت شما سودمند باشد.

 

گوگل سرویسی با عنوان Goo.gl دارد که به شما این امکان را میدهد لینک وب سایت خودتان را طبق استاندارد کوتاه کنید .

استفاده از کاراکترهای کمتر در هنگام به کار بردن متن در مکانی که محدودیت در تعداد کاراکترها وجود دارد، مهم است؛ این امر در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر که دارای حد مجاز ۱۴۰ کاراکتر است اهمیت می‌یابد. ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر می‌تواند یک منبع فوق‌العاده مفیدی برای به اشتراک‌گذاری محتوا با دوستان، همکاران، و یا مخاطب بازاریابی باشد. همچنین کوتاه کردن لینک به دلیل راحتی در اشتراک‌گذاری آن، می‌تواند تأثیر مثبت در سئو داشته باشد.

بخوانید :   آموزش فعال کردن حالت کار در تلگرام Work Mode

 

چگونه از کوتاه کننده لینک گوگل (Google URL Shortener) استفاده کرد؟

۱٫برای استفاده از این قابلیت ابتدا بر روی این لینک کلیک کنید . در کادر مورد نظر لینک وب سایت را وارد کرده و بر روی کلید Shorten URL کلیک کنید .

کادری باز می شود و لینک کوتاه شده همراه با اسکرین شات از صفحه برای شما نمایش داده می شود .

همچنین در این کادر گزینه ی See analytics data وجود دارد که با کلیک روی آن صفحه ای باز میشود که  آمار بازید لینک را نمایش می دهد.

نمودار Total Clicks: تعداد کل کلیک ها را نمایش می دهد که در قسمت Timeframeمی توان زمان آن را تعیین کنید.

نمودار Referrers: منابع بازدید را نمایش میدهد

نمودار Browsers: مرورگرهای بازید کننده ها را نشان می دهد

نمودارCountries: کشورهایی که کاربران لینک شما را از انجا دیده اند نمایش می دهد

نمودارPlatforms: سیستم عامل هایی که کاربران با آن لینک را دیده اند نشان مید هد

loading...
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي