آموزش تصویری تغییر رنگها در پاورپوینت

تاريخ : 26 آذر

پس از جستجوی طولانی در سایت‌های مختلف، عکس موردنظرتان را برای استفاده در پاورپوینت انتخاب کرده‌اید، اما رنگ آن با دیگر رنگ‌های موجود در اسلاید پاورپوینت شما مطابقت ندارد؟ آیا می‌دانید با استفاده از نرم‌افزار پاورپوینت و بدون نیاز به ابزارهای جانبی همچون فتوشاپ می‌توانید رنگ موضوعات را تغییر دهید؟ با استفاده از این قابلیت می‌توانید براحتی رنگ موضوعات را به رنگ‌های دلخواه خود تغییر دهید.

آموزش تصویری تغییر رنگها در پاورپوینت, پورتال خبری فرهنگی گهر

توجه: قابلیت فوق کل محدوده تصویر را با یک رنگ پوشش می‌دهد، در نتیجه بهتر است این عملیات را روی موضوعات تک رنگ اجرا کنید. گفتنی است قسمت‌های فاقد رنگ در موضوعات شما پس از تغییر رنگ نیز به همان صورت باقی می‌ماند.

 

۱‌ـ‌ نرم‌افزار پاورپوینت (PowerPoint) را اجرا کنید.

 

۲‌ـ‌ تصویر موردنظرتان را در برنامه فراخوانی کرده یا در صورتی‌که تصویر موجود است آن را به حالت انتخاب درآورید.

 

آموزش تصویری تغییر رنگها در پاورپوینت, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

۳‌ـ‌ به تب Format بروید و در بخش Adjust، روی گزینه‌ Color کلیک کنید.

 

۴‌ـ‌ در این مرحله با حرکت روی هریک از رنگ‌های به‌نمایش درآمده می‌توانید پیش‌نمایشی از تغییر رنگ را مشاهده کنید. با کلیک روی هریک از رنگ‌ها نیز عملیات تغییر رنگ اعمال شده و رنگ موضوع انتخابی شما به رنگ جدید تغییر می‌یابد.

 

آموزش تصویری تغییر رنگها در پاورپوینت, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

توجه: با کلیک روی گزینه‌ More Variations و در ادامه کلیک روی More Colors می‌توانید از طیف رنگ‌ها به انتخاب دقیق رنگ موردنظر خود بپردازید. در صورتی‌که قصد دارید رنگ تصویر موردنظرتان به رنگ یکی از موضوعات موجود در اسلاید تغییر یابد، می‌توانید با استفاده از Eyedropper نمونه رنگ تصویر موردنظر را برداشته و آن را روی تصویر اولیه اعمال کنید.

منبع:jamejamonline.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي