آمریکا و اسرائيل چهارشنبه به ایران حمله می‌کنند!

آمریکا و اسرائيل چهارشنبه به ایران حمله می‌کنند!

به گزارش مشرق، هفته‌نامه اردنی “الحیات” به نقل از آنچه “منابع سرّي و ویژه خود” خواند، مدعی شد که آمریکا طرح جدیدی را به همراهی رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران در روز 9 ماه می (20 اردیبهشت‌ماه جاري) در دست اجرا دارد که این حمله شامل صدها حمله موشکی به مراکز حساس و حیاتی ایران است.

این گزارش در ادامه ادعاهای خود با ذکر جزئيات مفصل از آمادگي نيروهاي آمريکايي در منطقه به‌ويژه در کشور افغانستان نوشته است که تلاش‌های آمریکا براي انجام اين حمله ضربتي، از هفته‌ها پیش آغاز شده و با سفر اخير “باراک اوباما” رئیس‌جمهور آمریکا به افغانستان که غیرمنتظره انجام گرفت، تکميل شده و به پایان رسید.

هم‌اکنون بیش از 120 هزار نظامی از نیروهای ناتو به همراه بیش از 68 هزار نظامی آمریکایی در افغانستان حضور دارند.

اين ادعا در حالي مطرح مي‌شود که پيش از اين نيز بارها تاريخ‌هاي مختلفي از سوي مقامات آمريکايي و اسرائيلي براي حمله به ايران مطرح شده بود که بعد مشخص شد هدف از آن تنها اِعمال جنگ رواني براي پيشبرد اهداف خاص بويژه در مقطع مذاکرات هسته‌اي ايران و غرب بوده است.

به نظر مي‌رسد اکنون غرب با در نظر گرفتن اين احتمال که در مذاکرات آتي با گروه 1+5 در بغداد، جمهوري اسلامي ايران دست برتر و دست پُرتر را خواهد داشت به فکر درج اين قبيل خبرها در رسانه‌هاي دست چندم کشورهاي عرب وابسته به آمريکا و رژيم صهيونيستي افتاده است.

الحيات در ادامه گزارش مضحک خود، مي‌افزايد: آمریکا در صدد است به بهانه حمایت از اعراب در قبال تحرکات ايران در مورد جزایر سه‌گانه، جنگنده بمب‌افکن‌هاي خود را در خلیج فارس مستقر کرده و بنا بر اعلام اين منابع ویژه و آگاه، این حمله شامل سوریه نیز خواهد بود و این کشور نیز از طریق سرزمین‌های اشغالی یا آسمان دریای مدیترانه هدف حمله قرار خواهد گرفت!

به نظر مي‌رسد اردني‌ها که تلاش زيادي براي پيوستن به شوراي همکاري خليج فارس نيز دارند قصد دارند با پيوند دادن اين خبرها به جنجال‌آفريني‌هاي اخير شيوخ عرب حاشيه خليج فارس بر سر موضوع حاکميت جزاير سه‌گانه ابوموسي، تنب بزرگ و تنب کوچک، براي خود نيز در اين ميان، جايگاهي دست و پا کنند.

این گزارش البته در ادامه و براي خالي نبودن عريضه، با اشاره به اینکه ایران قطعاً در مقابل حملات احتمالی آرام نخواهد نشست، نوشت: منطقه در آستانه آتشفشان قرار دارد!

آمریکا و اسرائيل چهارشنبه به ایران حمله می‌کنند!
گردآوری: گروه خبر گــهــر
منبع: مشرق
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه