آشنایی با آکواریوم دبی در تور دبی

آکواریوم دبی یکی از جذابترین مکانهای توریستی و تفریحی دبی است که در مرکز خرید دبی مال واقع در برج دبی قرار دارد.

آشنایی با آکواریوم دبی در تور دبی

آشنایی با آکواریوم دبی در تور دبی

 آکواریوم دبی از بزرگترین آکواریوم های داخلی در دنیا است که گنجایشی در حدود 10 میلیون لیتر آب و حدود 33000 حیوان آبزی دارد. این آکواریوم با بزرگترین پنل اکریلیک دنیا را با ابعاد 3/8*88/32 متر و ضخامت 75 سانتی متر رکورد جهانی گینس را برای این عنوان کسب کرده است.

آکواریوم دبی در تور دبی  با تونل شیشه ای 270 درجه به طول 51 متر و عرض 20 متر و ارتفاع 11 متر، راهی شگفت انگیز را برای قدم زدن در کف اقیانوس و دیدن جذابیتهای آن برای توریستها و گردشگران به وجود آورده است و هر چند وقت یکبار آبزیان جدید را به گنجینه خود اضافه کرده و نمایشگاه ها و تورهای مختلف را برای بازدید علاقه مندان برگزار می کند.

 

بخشهای آکواریوم دبی:

آکواریوم دبی شامل بخشهای متنوع و جذابی است که نسبت به کاربری و … تفکیک شده اند. یکی از این بخشها باغ وحش دریایی است که با ایجاد شرایط مناسب برای زندگی حیواناتی مثل پنگوئن، لاک پشت، مارهای خزنده، سوسمار، کروکودیل، سمور آبی و… گردشگران زیادی را به این آکواریوم جذب می کند. ایجاد محیط جنگلی و سواحل صخره ای و محل شنای پنگوئن ها از جمله جذابیتهای این باغ وحش است.

 

آکواریوم دبی را از داخل فضای مرکز خرید دبی  مال نیز می توان دید اما وقتی به داخل آکواریوم بروید و در محیط زندگی انواع آبزیان و حیوانات دو زیست قرار بگیرید و راه رفتن، غذا خوردن و شنا کردن آنها را از نزدیک مشاهده کنید و یا سوار بر قایق هایی که کف شیشه ای دارند بر روی آکواریوم حرکت کنید و زندگی موجودات زیر آب را ببینید بی تردید تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز خواهید داشت.

این آکواریوم به دلیل ایجاد محیط واقعی زندگی موجودات دریایی و اقیانوسی، به مکانی جذاب  برای توریست های پژوهشگر تبدیل شده است که سالانه تعداد زیادی از آنها از سراسر دنیا برای دیدن و تحقیق درباره چگونگی زندگی این آبزیان و تعامل آنها با یکدیگر و با محیط، به دبی سفر کنند.

خدمات آکواریوم دبی  

خدمات جانبی:

برای جذب بیشتر بازدید کنندگان و رقابت در بازار متنوع جاذبه های گردشگری، آکواریوم دبی در تور ارزان در دبی سفر باتو ، امکانات و خدماتی را در اختیار گردشگران گذاشته است. به عنوان مثال عکاسان حاضر در محل آکواریوم که در صورت درخواست شما عکسهای با کیفیت و جذابی از شما در محیط آکواریوم ثبت می کنند. و یا امکان برگزاری مراسم تولد کودکان در صورت رزرو و هماهنگی فراهم شده است. همچنین می توانید بلیط های هدیه را برای خوشحال کردن عزیزانتان تهیه کنید و بازدید از آکواریوم جذاب دبی را به آنها هدیه کنید.

خدمات تفریحی:

باغ وحش واقعیت مجازی VRZOO :

اگر دیدن 33000 نوع ماهی و آبزی از نزدیک برای شما کافی نیست و علاقه به تفریحات هیجان انگیز دارید، باغ وحش واقعیت مجازی آکواریوم دبی را امتحان کنید. در این باغ وحش با یک عینک واقعیت مجازی 3D میتوانید زندگی و محیط حیوانات در حال انقراض را ببینید. همچنین امکان شنا کردن در کنار یک نهنگ بزرگ در آبهای مالدیو، قدم زدن در کنار فیل ها در آفریقا و یا دیدن گوریل ها در اوگاندا نیز به طور مجازی برای شما میسر شده است.

غذا دادن به آبزیان :

اگر در زمان مخصوص غذا خوردن حیوانات و آبزیان آکواریوم دبی در محل حضور داشته باشید علاوه بر لذت تماشای غذا دادن کارکنان به آنها، می توانید با دستکش های مخصوص خودتان هم این کار لذت بخش را تجربه کنید.

قایق های شیشه ای :

در آکواریوم دبی قایق هایی شیشه ای با ظرفیت 10 نفر، برای بازدید کنندگان فراهم شده است که با سوار شدن بر آنها می توانند از بالا زندگی زیبای آبزیان را مشاهده کنند. سوار شدن بر این قایق ها برای خردسالان زیر 3 سال و همچنین خانمهای باردار ممنوع است اما سایر افراد می توانند تجربه متفاوت قایق شیشه ای را به سفر خود اضافه کنند.

غواصی :

اگر علاقه دارید دنیای زیر آب را لمس کنید و در تعامل نزدیک با آبزیان و موجودات دریای قرار بگیرید در تور 30 دقیقه ای زیر آب آکواریوم دبی شرکت کنید. شما می توانید با پوشیدن لباس غواصی در محفظه ای مخصوص و ایمن قرار بگیرید و به اعماق آکواریوم بروید و زندگی و غذا خوردن کوسه ها را از نزدیک ببینید. حتی اگر این هم شما را راضی نمی کند می توانید با غواصان حرفه ای و آموزش دیده با شنا و غواصی بپردازید و در کنار کوسه ها و ماهی ها دنیاس شگفت انگیز زیر آب را تجربه کنید. فقط به خاطر داشته باشید برای غواصی باید حداقل 10 سال سن داشته باشید و در سلامت کامل بدن قرار داشته باشید.

کروکودیل شاه :

به گزارش سفر باتو ، یکی از جذابیتهای هیجان انگیز آکواریوم دبی کروکودیل شاه است که یک کروکودیل پوزه کوتاه آفریقایی است و حدود 40 سال عمر، بیشتر از 5 متر طول و 750 کیلوگرم وزن دارد. دیدن این کروکودیل بزرگ از نزدیک یکی از  جاذبه هایی است که هر سال توریستهای زیادی را به آکواریوم دبی می کشاند.

جوایز و افتخارات :

آکواریوم دبی در تور دبی لحظه آخری  با وجود پیشرفت های هر روزه خود در زمینه سرگرمی و ایجاد جذابیتهای بصری  و تجربی، توانسته است در سال  2012 جایزه مجله تجاری  Images RetailME  و همچنین  گواهینامه سرآمدی وبسایت معتبر تریپ ادوایزر را از آن خود کند. بنابراین برای تکمیل سفر خود به دبی و تجربه ای متفاوت از دیدن حیوانات آبزی و دریایی حتما بازدید از آکواریوم دبی را در برنامه سفر خود قرار دهید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه