آدرس اتحادیه املاک تهران

آدرس اتحادیه املاک تهران کجاست؟ وظایف اصلی اتحادیه ها چیست؟ چرا می توان با انتخاب اتحادیه از ساده ترین راه ممکن به نتیجه رسید؟ لزوم ایجاد و توسعه کارگروهی دقیق و رسمی در هر حوزه از جمله املاک موجب گردیده است تا امروزه اتحادیه املاک نیز به عنوان یک بخش کاملا ضروری و کارآمد شناخته شود.

آدرس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران و آدرس و تلفن اتحادیه املاک تهران را در ادامه این بخش از گهر ، برای شما همراهان منتشر کرده ایم.

آدرس اتحادیه املاک تهران

 نشانی: خیابان شریعنی، پایین تر از سه راه طالقانی، خیابان شهید طاهریان (آمل) ، پلاک 40

شماره تماس: 77639912 الی 20

 شماره فکس: 77639909

آدرس اتحادیه املاک تهران

اتحادیه املاک تهران کجاست؟

خیابان شریعتی، پایین تر از سه راه طالقانی، خیابان شهید طاهریان (آمل) ، پلاک 40

اتحادیه در فرهنگ فارسی معین اینطور گفته شده است هر انجمن که اهدافی مشترک داشته باشد یا تشکیلات صنفی برای حمایت از حقوق شغل و حرفة مشخص.

اتحادیه در قانون اینطور تعریف شده است اﺗﺤﺎدﯾﻪ ﻫﺎ و ﺗﺸﮑﻞ ﻫﺎی ﺻﺎدراﺗﯽ، ﻧﻬﺎدی اﺳﺖ ﻣﺘﺸﮑﻞ از اﻋﻀﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮐﻪ در ﯾﮏ ﺣﻮزه ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺧﺎص ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﮐﺮده و دارای ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺣﻘﻮﻗﯽ و ﻣﺴﺘﻘﻞ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ .اﯾﻦ ﻧﻬﺎدﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرت اتحادیه ﺻﻨﻔﯽ و ﻏﯿﺮ اﻧﺘﻔﺎﻋﯽ ﺑﻪ ﻧﻔﻊ اﻋﻀﺎی ﺧﻮد ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. مستاجر says:

    با سلام و احترام .من حدود6ماه واحدی رو اجاره کردم و نیاز به کد رهگیری دارم .مالک که خودش نیز املاکی می باشد کد رهگیری ارائه نمیده و هر دفعه به بهانه های مختلف از سرش رفع میکنه و الان چند وقته مرتب میگه سایت قطعه لطفا رسیدگی بفرمایید.نام املاک ایرانیان شماره 228 .(باغ فیض)