آخرین اخبار از ازدواج مجدد بنیامین بهادری

تاريخ : 22 شهریور

خبر ازدواج مجدد بنیامین بهادری همه طرفدارن او و همچنین دنیای موسیقی را شوکه کرده است. در این مطلب به جزییات این موضوع می پردازیم.

آخرین اخبار از ازدواج مجدد بنیامین بهادری, پورتال خبری فرهنگی گهر

بنیامین بهادری در شب تولد ۳۳ سالگی اش در اقدامی پر سرو صدا اعلام کرد که در آینده ای نزدیک قصد ازدواج مجدد دارد و از دوستدارانش خواست با انرژی مثبت و دعاهای خیرشان او و دخترش را برای زندگی آینده شان امیدوار تر کنند.

بنیامین که ۲۹ آذر سال ۹۲ در اثر سانحه رانندگی همسرش «نسیم حشمتی» را از دست داد و پس از این اتفاق، موجی از همدردی اهالی موسیقی و دوستدارانش را در مراسم ختم شاهد بود، چیزی حدود دو سال پس از این ماجرا آن طور که خودش اعتقاد دارد برای آسایش بیشتر دخترش «بارانا» تصمیم به ازدواج مجدد گرفته است.

بنیامین در این باره در سالروز تولد ۳۳ سالگی اش توضیح داده: «برای آینده زندگی خود و بارانا تصمیم مهمی گرفته ام که خودم هم تا کمی قبل حتی فکرش را هم نمی توانستم بکنم. هر کسی مسئول و پاسخگوی زندگی خود و وابسته هایش خواهد بود. دوست دارم همه دوستدارانم تا زمانی که جزئیات را خودم اعلام نکرده ام، با همین دعای خیر و انرژی مثبت و البته تبریکی که همیشه به من کمک کرده، راه را برای آینده ما روشن تر کند. امیدوارم همه در زندگی شان خوشبخت شوند. کیک تولد ۳۳ سالگی ام را با خاطره بهترین نسیم دنیا فوت کردم.»

 

این صحبت ها و تغییر عکس پروفایل صفحات شخصی بنیامین که دو سال بود تصویر «نسیم حشمتی» روی آن نقش بسته بود، با واکنش های مختلف دوستداران این خواننده رو به رو شده است و به نظر می رسد این خوانندهاین بار با علنی کردن مهم ترین تصمیم شخصی زندگی اش، بار دیگر به راس اخبار موسیقی کشور بازگردد.

این در حالی ست که این خواننده برای برگزاری تور کنسرت های خود در کانادا و آمریکا به سر می برد.

آخرین آلبوم بنیامین، «۹۴» نام داشت که پس از انتشار این آلبوم دوستدارن این خواننده و اهالی موسیقی واکنش های مختلفی را نسبت به آن نشان دادند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. پندار

    برای یک مرد جوان در سن ایشون کنترل تمایلات جسمانی بسیار سخت است.اگر به گناه وصدجور کثافت کاری می افتاد شمایی که دم از عشق میزنی بهش چی میگفتی؟حالا که ابرومندانه میخواد ازدواج کنه براش گارد میگیرید؟

  2. شمیم

    من ودوستام که روی عشق شما حساب کرده بودیم ییییییییییییییهو تصمیم گرفتیم که به اهنگات دیکه گوش ندیم نه به خاطر ازدواج مجدد که بسیار مبارک باشد چون زندگی جاریاست .چون شما تظاهر کردید شما لو رفتید.زیرا پیوسته به یادمان اوردی/که عشق المثنی ندارد. پس خواهشا از این ببعد لقب اقای عشق را از خودتان پس بگیرید. وخیلی راحت به انچه که ایمان ندارید اعتراف کنید………دوستان این روزها عشق سیری چند؟راستی چند؟……….هفت شهر عشق را عطار گشت/ما هنوز اندر خم یه.یه.یه /؟تو بگو

  3. فرشته

    باسلام به بنیامین عزیز
    هنرمند محبوب ما این بهترین تصمیم برای ادامه زندگیته امیدوارم اینسری شاهد خوشبختیه پایدارت باشم

  4. بهار

    شماچیکاربه زندگی مردم دارید؟بیچاره نمیتونه که تابد دخترش رو همه جا با خودش ببره .این یک واقعیته، بایدپذیرفت.نمیتونه که تاآخرعمرش ازدواج نکنه.بعدم اگه خانم ها بعد فوت شوهرشو ن ازدواج کنن اشکالی نداره ولی اگه آقایون ازدواج کنن نامردیه؟

  5. نجمه

    انشالله خوشبخت بشید. انشالله شما و بارانا عزیز و همسرتون در پناه حق سالم و شاد و خوشبخت باشید. خدا نسیم جان را هم رحمت کنه و انشالله روحش در آرامش باشه….

  6. Asrin

    از کجای حرفاش برداشت کردین میخواد ازدواج کنه؟؟؟؟؟؟؟فقط گفته یه تصمیم دارم همیییییین

  7. سان

    به نظر من ازدواجش مشکل نداره ولی نباید اعلام میکرد با این کارش فقط باعث شده مردم تو کارش فوضولی کنن و نظر بدن گرچه عشق فقط یک بار تو زندگی انسان اتفاق میفته حالا معلوم نیس این عشق اولین خانومش نسیم بوده یا زن آیندش

  8. رزا

    فک میکردم دیگ ازدواج نمیکنی اخه خیلی عاشق زنت بودی ولی حالا…به هر حال مبارک باشه من که تا دنیا دنیاس طرفدارتم

  9. سحر

    بابا خب بنیامینم دل داره دیگه . نباید که جوونیش هدر بره . تازه اینجوری بارانا هم توی آرامش زندگی می کنه. آقا بنیامین مبارک باشه.

    1. زیبا

      قابل توجه اونایی که میگم دل داره و حق داره زن بگیره . آره کاملا حق داره هر کاری که میخواد بکنه . اما چرا انقدر ادعای عشق میکرد. خیلی ها رو میشناسم که بعد از فوت همسرشون تنهایی رو ترجیح دادن و کلی بچه قد و نیم قد و تنهایی بزرگ کردن . اونا واقعا عاشق همسرشون بودن و دلشون نمیخواست کسی دیگه رو جای همسرشون ببینن. البته این حقو هم داشتن که زن بگیرن اما اونوقت دیگه نمیشه گفت واقعا عاشق زن قبلیشون بودن. بنیامین فقط زنشو دوست داشته . یه دوست داشتن کاملا معمولی . خودتون بگید اگه عاشق یه نفر باشید میتونید کسی دیگه رو جاش ببینید؟؟؟؟؟؟

      1. فاطمه

        عجب بابا شما چرا بنده خدا رو متهم می کنید؟شاید واقعا عاشق بوده اما به خاطر بارانا ازدواج کرده. تازه شما از کجا مطمئنید بتونه مثل قبلی دوسش داشته باشه؟

  10. عاشق بنیامین

    بنیامین این بود معرفت عاشقی این بود میگفت عاشق نسیمم الان داری بارانارو بهونه میکنی شیش سال فن پیجتو دارم بنیامین این نبود اون بنامینی وقتی براش دایرکت فرستادم نمیخوایی زن بگیری گفت فکر زن گرفتنم نمیکنم این بود بنی بنیامین بنیامین به خدا عاشقی این نیست بعد دوسال عکس زنتو برداشتی بنیامین به خدا باراناام راضی نیست واسه چی اینجوری میکنی بنیامی بی معرفت تو باید تا اخر بنیامین نسیم باشی بنیامین جون بارانا تو رو به روح نسیم زن نگیر بنیامین روح نسیم و عذاب نده تا الان میگفتم ای کاش بنیامین بابای من بود اما الان ولش کن ولی اینو بدون این نیست معرفت عاشقی خییییلییییی بدی معرفت نداری چراا ها بد بد بد بد

    1. شاپرک

      ای بابا ، زندگی که نباید متوقف بشه ، عشق در قلب آدمی جای داره ، تا شقایق هست زندگی باید کرد .

    2. هستم.که باشم

      بهترین کار دنیا رو کردی زندگی کن اونم اون بالا پیش خدا جاش امنه .اخه به تو چه تو مگه بارانا هستی؟بنیامینهم باید زندگی کنه :'(

    3. faraz

      خب به شما چه دوست عزيز زندگي خودش حق داره براش تصميم بگيره خدارحمت كنه نسيم عزيزو اما بنيامين و بارانا زنده هستن و بايد يك زندگي كامل داشته باشن اون بچه و مرد حق زندگي دارن بجاي ديگران فكرنكنيد تصميم نگيريد لطفا گناه اين هنرمندان چي كه هنرمند ماهستن نظرات شخصي در زندگي خودتون بكار بگيرين بنيامين عزيز و باراناي گلم ارزوي خوشبختي و سعادت ميكنم براتون

  11. faezeh19

    عجبببب!!!

    خب بزرگ کردن یه دختر بچه برای یه مرد جوون سخته…
    بالاخره ازدواج میکرد…

    ولی بنظرم نه این مدلی…
    عکس زنتو برا چی از پروفایل برداشتی؟؟؟!

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي