در سال 2018 تنها 0.01 درصد اپلیکیشن‌ها موفق خواهند بود

با توجه به پیش بینی‌های گارتنر (از طریق TechCrunch) اگر این روزها درآمدزایی از طریق اپلیکیشن‌ها برای توسعه دهندگان کار دشواری است، وضعیت از این هم سخت‌تر خواهد شد.

 با نگاهی بر یک بازه زمانی تا سال ۲۰۱۸، گارتنر پیش بینی کرده که از هر ۱۰.۰۰۰ هزار اپلیکیشن تنها ۱ اپلیکیشن توسط تولیدکنندگان آن‌ها از لحاظ مالی موفق تلقی خواهد شد.

به گفته Ken Dulaney نایب رئیس و تحلیلگر برجسته گارتنر، تعداد زیاد اپلیکیشن‌های گوشی‌های موبایل می‌تواند یکی از مهمترین دلایل این امر باشد که گوشی‌های موبایل یک جریان درآمدزایی جدید است که ثروت زیادی را به همراه خواهد آورد، اما در حال حاضر تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از اپلیکیشن‌ها در مرحله سوددهی نیستند.

در حالی که این مسئله لزوما برای برندهای بزرگ بد نیست، که به گفته گارتنر از طریق ارائه اپلیکیشن‌های مختلف قصد ایجاد شناخت از نام تجاری خود و دادن آگاهی درباره محصولات جدید را دارند. تولید کنندگان کوچک باید زمان کمتری را پشت سربگذارند تا برنامه آن‌ها مورد توجه واقع شود، در حالی که مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای به تبلیغات و توصیه‌ها توجه می‌کنند تا در نهایت انتخاب خود را داشته باشند.

در سال 2018 تنها 0.01 درصد اپلیکیشن‌ها موفق خواهند بود, پورتال خبری فرهنگی گهر

گارتنر پیش بینی می‌کند تا سال ۲۰۱۷، ۹۴.۵ درصد برنامه‌ها به صورت کاملا رایگان و یا بخشی از آن‌ها رایگان خواهد بود، که نشان می‌دهد تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای اصل‌ترین منبع درآمد زایی خواهند بود. این شرکت همچنین انتظار داردکه برنامه‌های مبتنی بر HTML از محبوبیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

 

منبع: جی اس ام

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي