خداحافظی ایتالیا با جام جهانی 2014

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 4 تیر

خداحافظی ایتالیا با جام جهانی ۲۰۱۴

تیم‌های فوتبال ایتالیا و اروگوئه از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه ناس دوناس شهر ناتال به مصاف هم رفتند. اروگوئه با گل دقیقه ۸۱ “گودین” یک بر صفر آتزوری را حذف و خودش به مرحله بعد صعود کرد.
در نیمه اول داور بازی “ماریو بالوتلی” مهاجم ایتالیا را با کارت زرد جریمه کرد تا بدین ترتیب وی ۲ اخطاره شود. “چزاره پراندلی” در نیمه دوم این بازیکن را تعویض کرد و “پارولو” را به جای او وارد میدان کرد.
خداحافظی ایتالیا با جام جهانی 2014, پورتال خبری فرهنگی گهر

نیمه دوم این دیدار با یک اتفاق بد دیگر برای ایتالیا همراه بود. در دقیقه ۵۹ “کلودیو مارکیزیو” با خطایی که روی “ریوس” انجام داد از سوی داور با کارت قرمز مستقیم جریمه شد تا شاگردان “پراندلی” ۱۰ نفر بازی را ادامه دهند.

“سوارز” که پیش از این سابقه گاز گرفتن بازیکنان حریف را دارد در این دیدار هم به همین کار پرداخت و در صحنه‌ای که به همراه “چیلینی” دنبال دریافت توپ بودند دست او را گاز گرفت. مدافع ایتالیا هم هر چه سعی کرد تا با نشان دادن جای دندان‌های مهاجم اروگوئه داور را مجاب کند که به او کارت بدهد نتیجه نداد.

تیم ملی اروگوئه چند دقیقه بعد از این اتفاق یعنی در دقیقه ۸۱ توسط “گودین” به گل پیروزی دست پیدا کرد.

در دقیقه ۸۴ بازی یک از اعضای کادر فنی ایتالیا به دلیل اعتراض به داور از زمین اخراج شد.

با پیروزی یک بر صفر اروگوئه برابر ایتالیا نماینده آمریکای جنوبی با شش امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و ایتالیا با اندوخته سه امتیازی خود از دور رقابت‌ها حذف شد.

 

 منبع: ورزش ۳
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي