یکی از مرزبانان ایرانی تهدید به اعدام شد

تاريخ : 9 اسفند
قائم مقام وزیر کشور و سخنگوی وزارت کشور درباره تهدید اخیر جیش‌العدل به اعدام یکی از پنج سرباز گروگان گرفته شده ایرانی، اظهار کرد: ما از این موضوع اطلاعات لازم را داریم و در همین رابطه نیز در محل، اقداماتی در حال انجام است که نمی‌توان به ذکر جزئیات آن پرداخت.
یکی از مرزبانان ایرانی تهدید به اعدام شد, پورتال خبری فرهنگی گهر
حسینعلی امیری خاطرنشان کرد: به محض به نتیجه رسیدن این اقدامات و فعالیت‌هایی که در این رابطه در حال انجام است، نتیجه را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی همچنین با بیان اینکه “به آزادی سربازان گروگان گرفته شده امیدواریم”، درباره آخرین اقدامات و فعالیت‌ها در این زمینه گفت: جزئیات اقدامات انجام شده قابل طرح نیست اما می‌توان به آزادی این سربازان امیدوار بود.

سخنگوی وزارت کشور درباره فعالیت‌های هیأت اعزام شده به بلوچستان پاکستان نیز اظهار کرد: این هیأت اقدامات لازم را انجام می‌دهد و دولت پاکستان نیز همکاری‌هایی با ما داشته است.

امیری درباره فیلمی که اخیراً از سوی جیش‌العدل منتشر و ادعا شده بود که آن فیلم مربوط به لحظه گروگان‌گیری مرزبانان ایرانی است، گفت: این فیلم که از یکی از رسانه‌های خارجی پخش شد، نیاز به نگاه کارشناسی دارد و برای آن فرض‌های مختلفی متصور است از جمله این فیلم ممکن است ساختگی یا مونتاژ باشد یا اینکه بخشی از آن درست و بخش دیگری از آن نادرست باشد.

قائم مقام وزیر کشور بار دیگر تاکید کرد که باید به سلامتی و آزادی این سربازان امیدوار بود.

صفحه منتسب به گروهک تروریستی جیش‌العدل در توئیتر، با انتشار پیامی تهدید کرده که قصد دارد یکی از پنج سرباز ایرانی را که اخیراً ربوده است، به شهادت برساند.

در پیام منتشر شده در این صفحه، ادعا شده است که به دلیل اعدام یکی از اعضای این گروهک توسط جمهوری اسلامی ایران، قصد دارند یکی از مرزبانان ایرانی را اعدام کنند.

منبع: ایسنا
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي