گوشی میوه‌ای ال‌جی، ماه آینده معرفی خواهد شد!

چهار شنبه را می‌توان روز عاشقان گوشی‌های خمیده دانست. روزی که اسناد منتشر شده تایید کردند که اولین اسمارت فون صفحه خمیده ال‌جی با نام LG Z  ممکن است در اوایل هفته آینده معرفی شود. چند ساعت بعد نیز، اسناد بیش‌تری از این LG Z منتشر شد که بسیاری از مشخصات این گوشی را فاش می‌ساخت و زمان احتمالی را که می‌توان با این گوشی صفحه خمیده دیدار داشت، را به تعویق انداخت!

گوشی میوه‌ای ال‌جی، ماه آینده معرفی خواهد شد!

 

با توجه به اسناد منتشر شده، تلفن هوشمند منعطف پذیر ال‌جی با نام  LG G Flex شناخته می‌شود. این نام‌گذاری سبب خواهد شد تا خواسته کمپانی کره‌ای ال‌جی مبنی بر نام‌گذاری محصولات گران‌قیمت و رده بالا با پسوند “G”، حفظ شود. صفحه نمایش منحنی این مدل 6 اینچی بوده و در مرکز گوشی قرار گرفته است و در لبه‌های گوشی نیز، یک حالت مخروطی شکل را شاهد خواهیم بود.در حالی که دیروز شنیدیم که احتمالا گوشی صفحه خمیده ال‌جی در اوایل هفته آینده معرفی می‌شود، گزارشات منتشر شده دیشب آن را رد کرده و ماه نوامبر (آبان ماه) را به عنوان زمان معرفی رسمی ال‌جی Z یا G فلکس معرفی کرده‌اند.

گوشی میوه‌ای ال‌جی، ماه آینده معرفی خواهد شد!

با این حال، هنوز امیدواریم که سامسونگ در هفته آینده مدل‌های منحنی شکل گلکسی نوت 3 را معرفی نماید. نظر شما چیست؟! آیا واقعا در زندگی روزمره خود، به گوشی‌های موبایل خمیده نیازمندیم؟! آیا گوشی‌های گوژپشت، انقلاب دیگر صنعت تلفن‌های همراه و گجت‌ها به شمار می‌روند؟! به راستی که این گوشی، چه‌قدر شبیه به یک موز سیاه سوخته است!

 

 منبع: ای تی رسان
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه