گفتگو با مسن ترین و جوان ترین داوطلب کنکور سراسری 95

مسن ترین داوطلب کنکور سراسری 95 با 80 سال سن و جوانترین داوطلب کنکور 95 با 15 سال سن بر روی صندلی های آزمون سراسری می نشینند

خلیل شکریان مسن ترین داوطلب شرکت در کنکور سراسری  گفت: متولد 1315 هستم و با توجه به اینکه 60 سال از درس و تحصیل دور بوده ام به دلیل تنهایی و برای پر کردن اوقات فراغت خود تصمیم به ادامه تحصیل گرفتم.
وی اظهار داشت: به دلیل علاقه ام به نقاشی غیر از شرکت در گروه آزمایشی علوم انسانی در هنر نیز ثبت نام کرده و تصمیم دارم که نقاشی را به صورت حرفه‌ای ادامه دهم.
شکریان افزود: سال 1339 دیپلم خود را در رشته ادبی گرفتم، حدود 36 سال تربیت بدنی را تدریس کرده و 20 سال است که بازنشسته شده‌ام.
وی اظهار داشت: به طور میانگین روزانه 6 ساعت را به مطالعه اختصاص دادم.
در ادامه “بهار بلوچی” جوانترین داوطلب کنکور سراسری گفت: متولد سال 1380 هستم به دلیل علاقه ام به درس خواندن از سه سالگی به طور غیر رسمی مشغول به تحصیل شدم و 5 کلاس اول ابتدایی را جهشی خواندم.
گفتگو با مسن ترین و جوان ترین داوطلب کنکور سراسری 95
بلوچی تصریح کرد: سال 1387 و در سن 5 سالگی وارد مدرسه شدم در پیش دبستانی ثبت نام و با حضور در کلاس پنجم تحصیل خود را ادامه داده و امسال دیپلم گرفتم.
وی اظهار داشت: برای آزمون جهشی به سازمان استثنایی کشور مراجعه و طی دو هفته 4 مقطع تحصیلی را آزمون دادم.
وی با بیان اینکه به طور میانگین روزانه 8 ساعت را به مطالعه اختصاص دادم، گفت: می خواهم در رشته پزشکی در دانشگاه سراسری ادامه تحصیل دهم.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه