گفتگوی جالب با علی کریمی ، دایی جذاب است

تاريخ : 1 شهریور

گفتگوی جالب با علی کریمی ، دایی جذاب است

علي کريمي ستاره بازنشسته فوتبال ايران در گفتگویی خواندنی درباره موضوعات مختلف روز صحبت مي کند. حرف هاي ما از ويدئوي خبرساز او و به چالش طلبيدن علي دايي آغاز شد و به موضوع شکايت وي از باشگاه تراکتورسازي ختم شد.

گفتگوی جالب با علی کریمی ، دایی جذاب است, پورتال خبری فرهنگی گهر

دایی جذاب بود انتخابش کردم

چالش سطل یخ کاری است که آدمهای معروف در گوشه و کنار دنیا انجامش داده اند و من هم فکر کردم چون کار خیرخواهانه ای است در آن حضور داشته باشم. رضا عطاران، علی دایی و مازیار فلاحی را هم به این دلیل انتخاب کرده ام که آنها آدم های خبرساز و جذایی هستند. امروز رضا عطاران به دعوت من جواب داد و این کار را تکرار کرد. اما نمیدانم آقای دایی یا مازیار فلاحی کی این کار را انجام می دهند. امیدوارم وجه خیرخواهانه ی این کار و اینکه مردم متوجه ابعاد بیماری ای ال اس بشوند، مهم تر از هر چیز دیگری باشد. 


بدشانسی پرسپولیس

البته مصدومیت ها همیشه در فوتبال وجود دارد و نمی شود از آن غافل شد. اما متاسفانه پرسپولیس سه بازیکن خوبش را به دلایل مختلف از دست داده و این اوج بدشانسی است اما بازیکن های جانشین باید کار اصلی ها را انجام بدهند؛ البته شاید برای تیمی مثل پرسپولیس بهتر این باشد که در یارگیری پیشبینی این روزها را بکند؛ چون مصدومیت همیشه در فوتبال هست.


مدعیان مشخص نشده اند

همه بازی های پرسپولیس به جز بازی فولاد را تماشا کرده ام. وقتم آزاد است و بقیه بازی های لیگ را هم دیده ام. طبیعتا از حالا خیلی ها درباره قهرمان حرف میزنند اما یقینا نمی شود به هیچ تیمی شانس قطعی داد. اگه یادتان باشد سال اول آقای قلعه نویی در سپاهان این تیم ۷-۸ هفته اول نتیجه خوبی نگرفت اما قهرمان شد یا وقتی کرانچار به سپاهان آمد این تیم در رده دروازدهم بود اما روندش تغییر کرد و آن سال قهرمان لیگ شد. 

پرسپولیس زمان می خواهد

با چهار هفته نمی شود گفت شرایط پرسپولیس بحرانی است. پرسپولیس مثل همه تیم ها احتیاج به زمان و وقت دارد.  البته خوشبختانه اسکلت پرسپولیس چندان تغییر نکرده و به هر حال این تیم با حمایت تماشاگران بهتر از این خواهد شد. طرفداران یادشان باشد بارسلونا هم پارسال جامی نبرد. پرسپولیس تیم هوادارها است و باید حمایت شود. البته یک سری صحبت های منفی درباره پرسپولیس وجود دارد که خب همیشه وجود داشته…. من امیدوارم طرفداران پرسپولیس پشت این تیم را خالی نکنند؛ چون پرسپولیس همیشه وجود خواهد داشت و آدم ها می آیند و میروند.

آقای نظمی شجاعت داشته باش!

۳۵ درصد از قرارداد سال گذشته من با تراکتورسازی کم شده. البته آقایان در مصاحبه ها طور دیگری وانمود می کنند ولی آقای نظمی شجاعت داشته باشد و یادش نرود که چه جریمه ای برای من درنظر گرفته. این را بگویم که تا آخرین لحظه این قضیه را پیگیری میکنم تا هر مدیرعاملی به خودش اجازه ندهد روی کم کاری خودش سرپوش بگذارد.


حکم جلب هم میگیرند؟

من وقتی به کمیته انضباطی رفتم متوجه شدم بابت مصاحبه هایم ۲۰ درصد جریمه ام کرده اند. موضوع دیگر هم این است که این مساله فقط مختص به من نمی شود و خیلی از بچه ها از سوی باشگاه جریمه شده اند و البته خیلی هایشان مصاحبه کرده اند و با توجه به تندی مصاحبه بعضی ها آقای نظمی می خواهد برایشان حکم جلب بگیرد. 


حقم را میگیرم

مطمئن باشید حقم را می گیرم. این که ما را بابت کم کاری جریمه کرده اند واقعا عجیب است. خود من سال ها جام نگرفته بودم و از سال گذشته یکی از بهترین سال های فوتبالی ام بوده اما یک نفر که معلوم نیس از کجا توی این فوتبال آمده ، می آید و ما را جریمه می کند و می گوید بد نتیجه گرفته ایم. آقا ! ما یک جام از دو جام را برده ایم، چطور ممکن است بد نتیجه گرفته باشیم؟ پس سپاهان که هر سال سهمیه آسیا را می گیرد و پارسال دستش به هیچ جا بند نشد چه کار باید بکند؟ چرا به خاطر یک سری مسائل انسانیت و صداقت را زیر سوال می بریم؟  این ها بهانه است. کسی که در فوتبال باشد اصل ماجرا را می داند. 


تعهد به قرارداد …

به فرض که تیم ما بد نتیجه گرفته باشد، که نگرفته. وقتی دو نفر، یک باشگاه و یه بازیکن با هم قرارداد می بندند، به علم اینکه هر تفاقی ممکن است رخ بدهد قرارداد امضا می کنند. من به تعهداتم عمل میکنم و باشگاه دستمزدم را می دهد. من پارسال نه غیبتی داشته ام و نه اتفاق خاصی برایم افتاده. چرا باشگاه اینقدر ساده زیر امضایش میزند؟

بند ۲۷ چه می گوید؟

در بند ۲۷ قرارداد من با تراکتورسازی نوشته شده: اگر من مصاحبه بدی انجام بدهم باشگاه می تواند قرارداد من را فسخ کند و اصلا در این قرارداد از کلمه جریمه استفاده نشده. به هر حال من این قضیه را تا آخرش پیگیری میکنم و امیدوارم مسوولین فدراسیون فوتبال با من و امثال من همکاری کند تا شاهد چنین جریان هایی نباشیم.

منبع: ورزش ۳

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي