گزارش یاهو از حضور آزمون در ترکیب تیم ملی

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 22 اردیبهشت

گزارش یاهو از حضور آزمون در ترکیب تیم ملی

سایت یاهو در گزارشی به حضور بازیکن ایرانی روبین‌کازان در ترکیب اولیه تیم ملی برای رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل پرداخت.

سایت یاهو در گزارشی درباره انتشار فهرست ۲۸ نفره موقتی تیم ملی فوتبال ایران از سوی کارلوس کی‌روش نوشت: ایران آخرین کشوری بود که فهرست موقتی تیم ملی فوتبال را برای رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل در روز جمعه منتشر کرد.

گزارش یاهو از حضور آزمون در ترکیب تیم ملی, پورتال خبری فرهنگی گهر

جالب توجه‌ترین مسئله حضور سردار آزمون ۱۹ ساله است که در تیم روبین کازان روسیه بازی می‌کند و سابقه حضور در تیم ملی را ندارد. بر اساس گزارش‌های ماه گذشته آزمون با وجود اینکه حضور بسیار کمی در تیم باشگاهی‌اش داشته، توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی از جمله بارسلونا، آرسنال و آث میلان را به خود جلب کرده است.

نگاهی دقیق‌تر به سردار آزمون، مهاجم ایرانی روبین کازان خواهیم داشت که این روزها مورد توجه باشگاه‌های اروپایی زیادی از جمله آرسنال و میلان قرار گرفته است.

سردار آزمون چه کسی است؟ وی مهاجم ۱۹ ساله ایرانی است که او را با لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا مقایسه کرده‌اند.

کی‌روش در مجموع هفت بازیکن که در لیگ‌های اروپایی فعالیت می‌کنند، از جمله اشکان دژاگه، هافبک هیجان‌انگیز فولام و رضا قوچان‌نژاد بازیکن متولد هلند چارلتون انگلیس را به تیم ملی دعوت کرده است.

تیم ملی ایران که امروز برای برگزاری یک اردوی ۱۸ روزه به اتریش سفر کرد و در دیدارهایی تدارکاتی به مصاف بلاروس، مونته نگرو و آنگولا می‌رود.

این بازی‌ها به بازیکنان فرصت خواهد داد تا پیش از اینکه سرمربی سابق رئال مادرید لیست ۲۳ نفره نهایی را برای جام‌جهانی انتخاب کند، با عملکردشان او را تحت تأثیر قرار دهند.

ایران وظیفه سختی برای صعود از گروه A رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی داشت و پس از آن در گروه‌بندی این مسابقات در کنار نیجریه، بوسنی و هرزگوین و آرژانتین در گروه F قرار گرفت تا کی‌روش صعود از این گروه را «مأموریت غیرممکن» بخواند.

ایران رقابت‌ خود را در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) مقابل نیجریه آغاز می‌کند و پنج روز بعد به مصاف لیونل مسی و یارانش خواهد رفت. تیم ملی ایران پس از آن در تاریخ ۲۵ ژوئن در آخرین مسابقه خود با بوسنی و هرزگوین دیدار می‌کند.

فهرست ۲۸ نفره تیم ملی فوتبال ایران به شرح زیر است:


دروازه‌بانان: دنیل داوری (اینتراخت برانشوایگ)، علیرضا حقیقی (اسپورتینگ کوویلا)، رحمان احمدی (سپاهان)، سوشا مکانی (فولاد خوزستان)

مدافعان: خسرو حیدری (استقلال)، حسین ماهینی (پرسپولیس)، استیون بیت آشور (ونکوور وایتکپس)، پژمان منتظری (ام صلال)، جلال حسینی (پرسپولیس)، امیر صادقی (استقلال)، محمدرضا خانزاده (ذوب‌آهن)، احمد آل نعمه (نفت)، هاشم بیک‌زاده (استقلال)، احسان حاج صفی (سپاهان)، مهرداد پولادی (پرسپولیس)

هافبک‌ها: جواد نکونام (الکویت)، آندرانیک تیموریان (استقلال)، رضا حقیقی (پرسپولیس)، قاسم حدادی‌فر (ذوب‌آهن)، بختیار رحمانی (فولاد)، علیرضا جهانبخش (نایمخن)، اشکان دژاگه (فولام)

مهاجمان: مسعود شجاعی (لاس‌پالماس)، محمدرضا خلعتبری (پرسپولیس)، مهدی شریفی (سپاهان)، رضا قوچان‌نژاد (چارلتون)، کریم انصاری‌فرد (پرسپولیس)، سردار آزمون (روبین کازان)

منبع:farsnews.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي