گزارش کنسرت محمدرضا گلزار در برج میلاد

گزارش کنسرت محمدرضا گلزار در برج میلاد را در این بخش از سایت گهر برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

گزارش کنسرت محمدرضا گلزار در برج میلاد

کنسرت «محمدرضا گلزار» به رهبری ارکستر «حامد برادران» شامگاه بیستم اسفندماه طی دو سانس در سالن میلاد واقع در نمایشگاه بین المللی شهر تهران به تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده (شرکت اکسیر نوین) برگزار شد و مورد استقبال طرفداران این بازیگر قرار گرفت.
محمدرضا گلزار بازیگر مطرح کشورمان که فعالیت هنری خود را با گروه آریان شروع کرده بود و با ایفای نقش در فیلم «سام ونرگس» به علاقه مندان سینما معرفی شد، پس از سال ها فعالیت در عرصه بازیگری به صورت جدی به دنیای موسیقی بازگشته و بعد از انتشار تک آهنگ هایی با صدای خود، این بار در جایگاه خواننده و با ارکسترش به صحنه سالن میلاد قدم گذاشت و با طرفداران بی شمار خود  در دو سانس به اجرای کنسرت پرداخت.
این کنسرت با یک ساعت تاخیر و با پخش قسمت هایی از نقش آفرینی محمدرضا گلزار در فیلم های سینمایی و آثاری که او در طول این سال ها بازی کرده آغاز شد؛ که این اتفاق تجدید خاطره ای بود برای علاقه مندانش. در ادامه، سپس گلزار آهنگ «باور کن دنیامی» را خواند و پس از سلام و گپ و گفتی کوتاه با طرفدارانش ترانه «بگو آره» را اجرا کرد. «روز برفی» آهنگی دیگری بود که گلزار با یادی از مرتضی پاشایی آن را اجرا کرد و قطعات «کارو به اینجا رسونده»، «چطوری دیوونه»، «لعنتی»، «جات خالیه»، «بهت عادت کردم»، «از تو چه پنهون» آثار دیگری بودند که این هنرمند آنها را در کنسرتش خواند.

از نکات حالب توجه این کنسرت، نوازندگی گلزار با سازهای گیتار بیس، گیتار الکتریک، درام و پرکاشن بود که شور و هیجان خاصی را به سالن بخشید.

هنرمندانی چون بابک جهانبخش، اشوان، ناصر زینعلی، آرمین زارعی، حسین یاری، ساره بیات، منوچهر هادی و یکتا ناصر به عنوان مهمان در این کنسرت به دیدن اجرای گلزار نشستند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه