گزارش کامل کنسرت سیروان خسروی در سالن میلاد

تاريخ : 29 بهمن

سیروان خسروی از خوانندگان خوب کشورمان است. در این مطلب گزارش کامل کنسرت سیروان خسروی در سالن میلاد منتشر می کنیم.

گزارش کامل کنسرت سیروان خسروی در سالن میلاد, پورتال خبری فرهنگی گهر

سیروان خسروی – خواننده جوان موسیقی پاپ – شامگاه ۲۷ بهمن‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در دو سانس با مخاطبانش دیدار کرد. این اجرا تقریبا بدون تأخیر آغاز شد و این هنرمند در ابتدا، اظهار کرد: ما همیشه اجراهای‌مان را دیرتر شروع می‌کنیم تا همه مخاطبان به سالن برسند؛ اما از آنجا که این اجرا در قالب جشنواره فجر برگزار می‌شود، باید به‌موقع آغاز شود و من از این بابت از شما عذرخواهی می‌کنم.

او اجرایش را با قطعه «تو خیال کردی بری» آغاز کرد و در بخشی از سخنانش نیز گفت: چندی پیش، دچار سرماخوردگی شدیدی شدم و هنوز آثار بیماری در من باقی است.

تمام قطعات این خواننده‌ی پاپ در حالی اجرا شد که حاضران در سالن با شور و هیجان با او هم‌خوانی می‌کردند.

او همچنین تیتراژ سریال ساختمان پزشکان را نیز اجرا کرد و «کجایی تو»، «بارون پاییزی»، «بی‌قرار»، «اگه تو مال من نیستی»، «به همین زودی» و «بازم بتاب» از دیگر قطعاتی بودند که یکی پس از دیگری اجرا شدند.

خسروی سپس از مخاطبانش پرسید، چند نفر اولین‌بار است که به کنسرت او آمده‌اند. پس از این‌که عده‌ای از افراد حاضر دست‌های خود را بالا بردند، او خطاب به آن‌ها گفت: من سرما خورده‌ام، به همین خاطر صدایم خش دارد و این موضوع، اعصابم را به‌هم ریخته است. این را به کسانی که اولین‌بار است به کنسرتم می‌آیند می‌گویم.

اعضای گروه این خواننده پاپ را در این اجرا، امیر دانایی (گیتار الکتریک)، نریمان نائمی (ساکسیفون)، مجید پروریان (گیتارباس)، علیرضا ثنایی (گیتار آکوستیک)، یاشا حکمی (کیبورد) و علی طاهایی (درامز) تشکیل می‌دادند.

این هنرمند همچنین از خبرنگاران و عکاسان برای تلاش‌های‌شان تشکر کرد و خواست تا عکس‌های خوبی از او منتشر کنند.خسروی اجرایش را با یکی از معروف‌ترین قطعه‌هایش، یعنی «دوست دارم زندگی‌ رو» به پایان رساند.

برخی ضوابط در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با دیگر سالن‌های میزبان جشنواره موسیقی فجر تفاوت دارد؛ به‌عنوان مثال با وجود این‌که در برخی اجراها، سختگیری بیش از حدی برای خارج نشدن حاضران هنگام اجرای موسیقی اعمال می‌شد، در کنسرت سیروان خسروی که فضای سالن حتی یک لحظه هم در سکوت و آرامش نبود، مخاطبان اجازه‌ی خروج داشتند، اما این‌بار برای ورود سختگیری می‌شد!

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي