گزارش حضور پوریا پورسرخ در دورهمی

گزارش حضور پوریا پورسرخ در دورهمی را در ادامه می خوانید

گزارش حضور پوریا پورسرخ در دورهمی

مجموعه برنامه «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری، در آخرین قسمت خود در این هفته میزبان پوریا پورسرخ بود.

مهران مدیری, پوریا پورسرخ را بازیگری خوشتیپ، ورزشکار، شیطان و … خطاب کرد به گفتگو با وی پرداخت.

پورسرخ در ابتدا پس از سلام و احوالپرسی با بینندگان و حضار داخل استودیو، از نظم و انضباط و پاستوریزه بودن و گاهی وسواسی بودن خودش در غذا و نوع پوشش و چینش وسایل کاری و شخصی گفت.

وی از علاقه خود به غذاهای شمالی، هندی و اسپانیایی گفت و در خصوص نحوه ورودش به بازیگری بیان کرد: واقعیت امر این است که من از بچگی بازیگری را دوست نداشتم و بیشتر به دنبال ورزش بودم و کم کم انتخاب شدم و بازیگری را ادامه دادم.

بازیگر سریال «کیمیا» با ابراز تاسف و ناراحتی در خصوص پشت پا زدن در سینمای ایران برای بازیگر‌های تازه وارد توضیح داد: در حال حاضر این پشت پا زدن ها نسبت به قبل بهتر شده است.
وی افزود: سر سکانسی که در فیلم سینمایی «روز سوم» بازی کردم، بدون هیچ تمرین و یا حتی تمرین حسی، به من ساعت 8 صبح گفتند که این را بازی کن و تمام صبح آن روز داشتم تلاش می‌کردم، تا جایی که با حسین لطیفی کارگردان این پروژه در این مورد صحبت کردم.

بازیگر سریال «روز حسرت» در خصوص قدرت ریسک پذیری خود اظهار داشت: ریسک پذیرم و  هیجاناتی مثل بدلکاری فیلم های خودم را دوست دارم و بدلکاری در مجموعه تلویزیونی «سقوط آزاد» را تجربه کردم.
وی در ادامه به انتخاب های اشتباه خود و بازی در بعضی از پروژه ها اشاره کرد و گفت: شاید ابتدا فیلمنامه را که می خواندم فکر می کردم اتفاق خوبی برای فیلم رخ می‌دهد، اما بعد از گذشت چند روز متوجه فروش و ساختار اصلی فیلم می‌شدم؛ خوشبختانه کم کم سهم من از این اشتباهات کم می شود.

پورسرخ در پایان به دلایل مجرد ماندنش در آستانه چهل سالگی اشاره کرد و گفت: معتقدم که ازدواج و شروع زندگی مشترک نقطه عطف بزرگی در زندگی هر انسانی است. او گفت باید شرایطی را فراهم کند که دختری که وارد خانه او می شود, زندگی اش بهتر و کامل تر از زمانی باشد که در خانه پدرش زندگی می کرده است.

او همچنین گفت که دوست دارد ازدواج کند و صاحب فرزند بخصوص دختر شود.

همچنین در پایان این گفتگو پوریا پورسرخ پیراهن شخصیت «رضا» را در فیلم سینمایی «روز سوم» به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه