گزارش حضور بیتا فرهی در خندوانه

تاريخ : 30 خرداد

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر گزارش حضور بیتا فرهی در خندوانه  را در ادامه می خوانید

گزارش حضور بیتا فرهی در خندوانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

گزارش حضور بیتا فرهی در خندوانه

برنامه خندوانه شب گذشته ۲۹ خرداد ۹۶ با اجرای رامبد جوان ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت . بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان مهمان رامبد جوان در این برنامه بود که بعد از سلام و احوال پرسی از علاقه ای که برای حضور در برنامه داشت گفت و از سریال آقای بهرام یهرامیان که تابستان جلوی دوربین میرود صحبت کرد.

بیتا فرهی در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره اینکه چطور حال دلش را خوب میکند گفت:من برای خودم گل میخرم چون علاقه زیادی به گل دارم ، کتاب میخوانم و برای دیدن نوه ام که در خارج از ایران زندگی میکند میروم .

خانم بازیگر مهمان خندوانه درباره فیلم خاطره انگیز و به یادماندنی هامون گفت :هامون یکی از فراموش ناشدنی ترین فیلم های تاریخ است که به نظرم تاریخ انقضا ندارد و نماد یک ذهن روشنفکر است که بسیار موفق بود.

آشنایی بیتا فرهی با داریوش مهرجویی

بیتا فرهی درباره نحوه آشنایی با داریوش مهرجویی و انتخاب شدن توسط او گفت :آقای چشم آذر یکی از دوستان صمیمی دایی من بودند و یک روز که به منزل دایی ام آمده بودند من را آنجا دیدند و گفتند که تو به درد نقش مهشید فیلم داریوش می خوری و از آنجا بود که من برای این نقش انتخاب شدم.

خاطره بیتا فرهی از خسرو شکیبایی

بیتا فرهی در خندوانه درباره مرحوم خسرو شکیبایی خاطره ای تعریف کردند که بسیار شنیدنی بود . خانم فرهی از مهربانی و دل رحم بودن آقای شکیبایی گفت و ادامه داد در فیلم هامون در یک سکانس که در پشت بام ضبط میشد و صحنه کتک خوردن من از آقای شکیبایی بود ایشان واقعا و به طور جدی من را زدند و این سکانس فوق العاده از آب درآمد . البته بعد از ضبط بسیار متاثر شدند و از من عذرخواهی کردند.

رامبد جوان درباره خانواده خانم فرهی پرسید که گفتند:من تک فرزند هستم و یک دختر و یک نوه دارم . مادرم ۴ سال است که به رحمت خدا رفته اند . مادر من زن بسیار بزرگ و روشنفکری بود و راهنمای من در انتخاب فیلم هایم و در واقع مشاور من بود.

بیتا فرهی در ادامه به سوالاتی که تماشاگران از او کردند پاسخ داد و درباره اینکه چند سال دارد و همسرش اهل هنر است یا خیر گفت :من ۵۹ سال دارم و همسرم هم در قید حیات نیستند.

بیتا فرهی بازیگر مهمان خندوانه در پایان برنامه قول داد که برای چند کودک یا سالمند کتاب بخواند و از علاقه اش برای حضور مسعود کیمیایی در خندوانه گفت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي