گزارش تصويري تمرين تيم ملي

كي روش ظاهرا با مشكلات كنار آمده و به بازي با تايلند به عنوان اولين ديدار تداركاتي تيمش در راه جام جهاني نگاه مي كند

تيم ملي  بدون انجام بازي تداركاتي تنها با تمرين و تمرين آماده ديدار با تايند و البته جام جهاني مي شود.اولين روزهاي تشكيل اردوي تيم ملي سكوهاي كمپ را سرماي پائيزي فرا گرفته تا جايي كه حضور 20 هوادار در كمپ براي تمرين جمعه باعث مي شود خبرگزاري ها خبر بدهند استقبال خوبي از تمرين تيم ملي به عمل آمده است!به هر حال كي روش كه ظاهرا با مشكلات كنار آمده  به بازي با تايلند به عنوان اولين ديدار تداركاتي تيمش در راه جام جهاني نگاه مي كند و ظاهرا برنامه هاي اصلي اش را در سال آينده و نزديك به جام جهاني پي خواهد گرفت.

 گزارش تصويري تمرين تيم ملي

1)اشكان دژاگه يكي از محبوب ترين بازيكنان تيم ملي دوباره برگشته تا در ورزشگاه آزادي كولاك كند اما ظاهرا نشانه هاي آن مصدوميت طولاني در نمايش هاي او هنوز وجود دارد.او در تمرين كمي محتاط است تا دوباره مصدوم نشود  و در آينده اي نزديك به تركيب اصلي فولام برسد.بايد ديد اشكان در بازي با تايلند نمايش هاي درخشانش در ورزشگاه آزادي مقابل قطر و كره را تكرار خواهد كرد يا همين احتياط مانع از آتش بازي دوباره اش مي شود.

 گزارش تصويري تمرين تيم ملي

2)شجاع خليل زاده احتمالا خوش پرش ترين مدافع مياني تيم ملي و شايد فوتبال ايران باشد كه البته در جواني كاملا پخته  و با تجربه بازي مي كند و تقريبا هيچ وقت اشتباهات كشنده نداشته .پرش  بلند او پيش چشم كي روش با موفقيت همراه بوده اما به نظر مي رسد احتمال حضور صادقي يا  منتظري كنار سيد جلال بيشتر از شجاع باشد.نكته اي كه خليل زاده خودش هم  به آن واقف است.

 گزارش تصويري تمرين تيم ملي

3)در تمرين روز پنجشنبه به نظر مي رسيد بازيكناني كه كاور نارنجي دارند نفرات اصلي اند.ظاهرا در تمرين جمعه هم همين گونه بوده  و اگر اينطور باشد مي توان گفت حسين ماهيني  بعد از مدت ها فيكس خواهد شد .البته  بايد ديد با آمدن بيت آشور باز هم اين كاور نارنجي بر تن ماهيني خواهد ماند يا نه.

 گزارش تصويري تمرين تيم ملي

4)مجتبي جباري  با وجود اينكه  بعد از مدت ها در يكي دو مسابقه الاهلي قطر به ميدان رفته باز هم فيكس خواهد بود و جلوتر از آندو و نكونام بازي مي كند.تنها رقيب او در اردوي تيم ملي محمد نوري است كه اتفاقا خيلي با انگيزه و آماده نشان مي دهد (او در تمرين  تيم ملي بسيار بهتر از آنجه در بازي هاي پرسپوليس مي بينيم  بوده) اما بعيد است كي روش نوري را به مجتبي ترجيح دهد.

 گزارش تصويري تمرين تيم ملي

5)ظاهرا  خلعت بعد از يكي دو روز تمرين انفرادي مشكلي براي بازي با تايند ندارد اما اينكه كي روش از او استفاده كند يا نه اصلا معلوم نيست.كي روش در صحنه اي بديع  با كاور  اين بازيكن شوخي جالبي با خلعتبري انجام مي دهد  تا رابطه  اش با بازيكنان خود را تنها در تمرين و مسابقه خلاصه نكند.
6)واكنش رحمان احمدي در برابر ضربه  گوچي جالب است .ورژني پائين تر از حركت عابدزاده مقابل ضر به فرانكي هايدوك از تيم ملي امريكا اما اينجا مدافعان كار رحمان را راحت كرده اند و انگار توپ به گلر تيم ملي اصلا نرسيده است.

 گزارش تصويري تمرين تيم ملي

7) بعد از پايان تمرين دكتر خانلري با وسواس خاصي محلول هاي تقويتي  و نوشيدني ها را در اختيار بازيكنان قرار مي دهد .صف كشيدن بازيكنان براي برداشتن بطري هاي نوشيدني هم جالب است.

 گزارش تصويري تمرين تيم ملي

8)دانيال داوري همچنان يكي از چهره هاي مورد توجه تمرين تيم ملي است .البته او مقابل دوربين ها و اين همه علاقمندي زياد رغبتي به لبخند زدن ندارد!

منبع:بهترین ها

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه