گریه مهدوی کیا در برنامه نود/عکس

تاريخ : 2 فروردین

آخرین برنامه ی نود در سال ۹۱ در حالی به روی آنتن شبکه سه سیما رفت که همراه با حواشی جالبی بود :

گریه مهدوی کیا در برنامه نود/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

اشک های مهدی در نود

آخرین برنامه ۹۰ در سال ۹۱ تحت تاثیر خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال بود مهدی مهدوی کیا که در پایان هفته گذشته و پس از جلسه با گل‌محمدی اعلام کرده بود از فوتبال خداحافظی می‌کند ، میهمان ویژه برنامه ی نود در آخرین دوشنبه سال بود .

وی در مورد دلایل خداحافظی خود از فوتبال گفت:مثل همه روزهایی که در تمرین حضور می یافتم، چند روز پیش برای تمرین عازم محل تمرین شده بودم که ادموند بزیک با من تماس گرفت و به من خبر داد که در ترکیب ۱۸ نفر تیم پرسپولیس قرار نگرفته ام. از من خواست به تمرین نیایم و شب در هتل در مورد این موضوع صحبت کنیم و من چون نزدیک محل تمرین بودم قبول نکردم .

وی ادامه داد : به محل تمرین رفتم و با گل محمدی گپ دوستانه ای زدم و یحیی خودش هم از وضعیت من در تیم ناراحت بود عنوان کرد که پس از بررسی که کردیم به این نتیجه رسیدیم که تو از نظر تکنیکی و بدنی نمی توانی به تیم کمک کنی و می خواهیم به عنوان یک دوست در کنار تیم باشی.

مهدوی کیا تاکید کرد که با یحیی مشکلی ندارد و افزود : زمانی که یحیی پس از من کاپیتان تیم شد یکی از افرادی که از یحیی حمایت می کرد خود من بودم که آن زمان هم انتقاد های زیادی به من هم شد .

امیدوارم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود و بتوانم جام را بالای سرم ببرم تا این گونه به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کنم .

مهدوی کیا در مورد ادامه فعالیت حرفه ی اش به عنوان مربی افزود: مربیگری خود را در آلمان ادامه می دهم و به سرزمینی می روم که مردم آنجا اگر دوستت دارند با تمام وجود دوستت دارند حتی اگر به عنوان یک رقیب جلوشون ایستاده باشی باتمام وجود تشویقت می کنند و اگر از شما بدشان بیاید خیلی روک و راست در چشمتان نگاه می کنند و می گویند از شما بد شان می آید . من خاطرات خیلی خوبی از تیم ملی ایران دارم، من به مردم کشورم علاقه مند بودم و به کشورم عشق می ورزم.مهدوی کیا در حالی که این جملات را می گفت بغضی را که از ابتدایی برنامه در گلویش نگه داشته بود دیگر نتوانست نگه دارد و اشک از چشمانش جاری شد .

گریه مهدوی کیا در برنامه نود/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

او که دیگر نمی توانست احساسات خودش را کنترل کنند با اعتراض عادل فردوسی پور روبه رو شد :چند بار احساساتی شدید من تلاش کردم به روی شان نیارم ولی انگار نشد جلوی احساسات شان رو بگیرند
مهدوی کیا : من گریه نمی کنم ، شاید این گریه ی خوشحالی باشد
فردوسی پور : اگر یک بار دیگر گریه کنید من هم گریه می کنم اونوقت می نشینم باهم دوتای گریه می کنیم .

گریه مهدوی کیا در برنامه نود/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

فردوسی پور : چرا هندی اش می کنید
یحیی گل محمدی که تحت تاثیر صحبت های مهدوی کیا در نود شده بود به روی خط تلفنی برنامه ی نود آمد تا رفاقت اش را به مهدی ثابت کند او عنوان کرد : اگر خواستار خداحافظی مهدوی کیا شدم فقط به خاطر حفظ شان مهدی بود.

گل محمدی ادامه داد: به خاطر اینکه به مهدی ثابت کنم رفاقت را فدای فوتبال نمی کنم همین الان و در این برنامه استعفای خود را از سرمربیگری پرسپولیس اعلام می کنم و از رویانیان می خواهم به فکر یک مربی دیگر باشد.
عادل فردوسی‌پور : خواهش می کنم احساساتی تصمیم نگیرید این حرفهای شما را به حساب احساسی بودن‌تان می‌گذاریم
وی ادامه: الان که برنامه شما پخش می شود در کرمانشاه منزل برادر خانم خود هستم، وقتی اشک های مهدی را دیدم از خودم بدم آمد و احساس کردم فوتبال ارزش این را ندارد که دل رفیق و برادرم را بشکنم.من نمی خواهم آدم بد باشم .

از ۹۰ در ۹۱ راضی بودید ؟
سوال نظر سنجی برنامه ی نود :
آیا از عملکرد برنامه ۹۰ در سال ۹۱ راضی هستید؟ ۱. بله ۲. خیر
مهلت این نظر سنجی تا پایان سال ۹۱ می باشد .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي