گریم متفاوت مرجانه گلچین در یک نقش جدی

تاريخ : 11 بهمن

تصویربرداری فیلم «واقعیت های نصفه و نیمه» به کارگردانی روزبه روحی پور و تهیه کنندگی فرشید فاتحی در حال حاضر در خیابان های مرکز تهران انجام می شود و تاکنون ۶۰ درصد از کل کار مقابل دوربین رفته است. ضمن اینکه خانه ای در خیابان قزوین لوکیشن پیشین پروژه بود که بخش اعظم تصویربرداری در این لوکیشن انجام شد. طبق برنامه ریزی ها تصویربرداری تا هفته آینده به پایان می رسد.

گریم متفاوت مرجانه گلچین در یک نقش جدی, پورتال خبری فرهنگی گهر
گریم متفاوت مرجانه گلچین در یک نقش جدی, پورتال خبری فرهنگی گهر

در همین زمینه روحی پور کارگردان این پروژه گفت: «بعد از پایان تصویربرداری قسمت های مربوط به دوراهی قپان و خانه ای در خیابان قزوین برای تصویربرداری سکانس های عبوری به مرکز شهر آمده ایم».

او اضافه کرد: «این فیلم قرار است از شبکه نمایش خانگی عرضه شود. ضمن اینکه تاکنون تمامی بازیگران مقابل دوربین رفته اند». تدوین و ساخت موسیقی این فیلم نیز قرار است با پایان تصویربرداری آغاز شود. روحی پور خود تدوین را برعهده دارد و آهنگساز کار نیز بزودی مشخص خواهد شد. نکته جالب توجه این فیلم ایفای نقش کاملاً جدی مرجانه گلچین بوده که پس از سال ها حضور در مجموعه ها و فیلم های کمدی با نقش گیتی مقابل دوربین روحی پور رفته است.

گریم متفاوت مرجانه گلچین در یک نقش جدی, پورتال خبری فرهنگی گهر

«واقعیت های نصفه و نیمه» داستان زندگی زنی به نام گیتی (گلچین) را روایت می کند که با مشکلات متعدد اقتصادی و اجتماعی شوهرش دست و پنجه نرم می کند و این اتفاقات پای او را نیز وارد ماجرا کرده تا اینکه… . مرجانه گلچین، مهدی میامی، سحر ذکریا، حامد صادقی، آزیتا افشار، شایان یزدان شناس، آتنا حسنی مقدم، آرمین بهجت، رامتین روحی پور و (با حضور افتخاری) اکبر معززی بازیگران اصلی این فیلم هستند. «واقعیت های نصفه و نیمه» مضمونی اجتماعی دارد. سایر عوامل اصلی «واقعیت های نصفه و نیمه» عبارتند از: نویسنده: ریحانه حسن زاده، مدیر تصویربرداری: حمید شکوهی، مدیر صدابرداری: سیروس عابدینی، مدیر تدارکات: علی غلامحسینی، طراح گریم: مرسده میلانی، طراح صحنه: میثم خان جان، دستیار کارگردان: آیه نایب زاده، طراح لباس: سحر فرخی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: الهه دشتستان، مجری طرح و مدیر برنامه ریزی: مهدی میامی.

 

منبع» inn.ir
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي