گریم متفاوت محسن تنابنده در فیلم محمد رسول الله

محسن تنابنده که در فیلم محمد رسول الله حضور داشته است، با گریم متفاوتش باز هم کانون توجه قرار گرفته است.

تصاویر دیده نشده از گریم محسن تنابنده در نقش “ساموئل” که در فیلم حضرت محمد رسول الله (ص) به ایفای نقش پرداخته است.

محسن تنابنده که در نقش “ساموئل” در فیلم حضرت محمد رسول الله به ایفای نقش پرداخته است، تصاویری از گریم  آن  و یادداشت محسن تنابنده در خصوص نقش اش را در زیر مشاهده می کنیم :

چیزی که بیش از همه در این اثر من را تحت تاثیر قرار داد، اخلاق و منش بسیار حرفهای گروه خارجی این فیلم بود و اصلا اینگونه نبود که ما منتظر فراهم شدن شرایط آنها باشیم، بلکه آنها در زمان کاری خودشان بسیار منظم و دقیق کار میکردند. حضور این گروه و تجهیزاتی که با خود به همراه آورده بودند، برای ما که در سینمایی لاغر و فقیر به لحاظ اجرایی فعالیت کرده ایم و همیشه با اندکی پول و کمک چند رفیق، دست به تولید فیلم میزنیم، جذاب بود. به هر حال، حضور این چهره های بین المللی و اخلاق و دانش و تخصصشان، انسان را تحت تاثیر قرار میداد.

   گریم متفاوت محسن تنابنده در فیلم محمد رسول الله, پورتال خبری فرهنگی گهر گریم متفاوت محسن تنابنده در فیلم محمد رسول الله, پورتال خبری فرهنگی گهر گریم متفاوت محسن تنابنده در فیلم محمد رسول الله, پورتال خبری فرهنگی گهر گریم متفاوت محسن تنابنده در فیلم محمد رسول الله, پورتال خبری فرهنگی گهر گریم متفاوت محسن تنابنده در فیلم محمد رسول الله, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي