کی روش : حقایق را به رئیس جمهور می گویم

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 28 بهمن

کی روش : حقایق را به رئیس جمهور می گویم

دنیای فوتبال به خصوص فوتبال ایران همیشه با حواشی مختلف و مافیا (!) همراه بوده است. کارلوس کی روش نیز از زمانی که وارد ایران شده درگیر این حواشی شده. گهر در این بخش در حواشی جدید فوتبال ایران را منتشر می کند.

کی روش : حقایق را به رئیس جمهور می گویم, پورتال خبری فرهنگی گهر

حقایق را به رئیس جمهور می گویم و می روم!

این اولین جمله ای بود که کی روش در پاسخ به اظهارات علی کریمی در برنامه ۹۰ بر زبان آورده است.

کی روش در فیسبوک و در ادامه آورده است: من قول می دهم پاسخ هایم را در زمان مناسب و در جای مناسب ارائه دهم. برای روشن شدن حقیقت، ایجاد نظم و شرافت در اطراف تیم ملی و همچنین دفاع از خود. اعلام می کنم که امروز من به طور رسمی به آقای عادل فردوسی پور درخواست حضور در برنامه ۹۰ را در اولین فرصت ارایه کردم.
هیچ شک و تردیدی ندارم دروغ و اتهاماتی که به وسیله آقای علی کریمی به من زده شده، به شیوه ای غیرمنصفانه بوده است.
بدون شک، تمام واقعیت ها و حقایق را روشن خواهم کرد.
پس از آن، وظیفه آقای کریمی است که از کارلوس کی روش عذرخواهی کند و همچنین باید از طرفداران تیم ملی فوتبال ایران برای گمراه کردن افکارعمومی با اتهامات اشتباه، غیرمنصفانه و ناعادلانه، طلب بخشش کند.
وظیفه همه ما و البته آقای کریمی است که در خدمت منافع تیم ملی باشیم و نام آن منابعی که در پشت صحنه ها با این دروغ، اطلاعات نادرست و جعلی سعی در گمراه کردن افکار عمومی دارند روشن کند، مخصوصا برای یک بازیکن تیم ملی سابق با ۱۲۴ گل.
من معتقدم که در عملکرد، نتایج و دستاوردهای من جایی برای انتقادات مهم وجود ندارد. با این حال، اگر بعد از روشن شدن حقیقت در طی مصاحبه برنامه ۹۰ هنوز در مورد اخلاق حرفه ای من چیزی باقی مانده است، من حق کامل را به رئیس جمهوری برای انجام اقدامات بیشتر خواهم گفت و ایران را ترک خواهم کرد .
با توجه به احترام همه طرفداران ایرانی، اعتقاد قوی دارم که نباید در معرض این بی عدالتی قرار گیرم. من در مورد این داستان دوباره صحبت نمی کنم تا فرصت داشته باشم که در جای درست و مناسب یعنی برنامه ۹۰ این کار را انجام دهم.
امیدوارم که پس از حضور من در برنامه ۹۰، چهره اشخاصی که پشت آقای علی کریمی هستند را ببینیم. تیم ملی خواهد توانست در صلح کار کند و به طور کامل در وظایف و اهداف خود تمرکز کند.

منبع: گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي