کنسرت میثم ابراهیمی 16 دی 94 در برج میلاد + عکس همسرش

در این مطلب به جزییات خبر برگزاری کنسرت میثم ابراهیمی 16 دی 94 در برج میلاد می پردازیم. با ما همراه شوید

کنسرت میثم ابراهیمی 16 دی 94 در برج میلاد + عکس همسرش

خواننده آلبوم‌های «نبض» و «تگرگ» پس از نزدیک به هفت سال فعالیت موسیقایی، 16 دی‌ماه سال جاری سرانجام نخستین اجرای زنده‌اش در تهران را در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد کرد.

ابراهیمی ضمن اعلام این خبر از انتشار دو قطعه‌ جدید طی روزهای آتی خبر داد. ابراهیمی پیش از این نیز در آلبوم «تگرگ» قطعه‌ مشترکی با هم‌خوانی «مازیار فلاحی» تولید و منتشر کرده بود.
رهبری ارکستر میثم ابراهیمی بر عهده‌ «عماد لاریجانی» است که پیش از این با شهرام شکوهی همکاری داشته است. بنا به گفته ابراهیمی در کنسرت 16 دی، قطعاتی چون تگرگ، عاشقشم، خودتم می‌دونی، منو نگاه نکن، چشمامو بستم، باز بارون، عشقم، جدایی، نارنجی و… اجرا خواهند شد.

همکاری میثم ابراهیمی با پازل بند در ساخت قطعات جدیدش، از نکات تازه این آلبوم است. بهنام صفاریان خواننده قدیمی موسیقی پاپ که با دو آلبوم «دورنگی» و « شبح» میان دوستداران موسیقی معروف است، تهیه‌کننده‌ این کنسرت است و «علیرضا نصیری» مدیریت اجرایی آن را بر عهده دارد.

میثم ابراهیمی در ماه‌های گذشته کنسرت‌هایی در بندرعباس، بندر انزلی و لاهیجان برگزار کرده بود.

«خونه فیروزه‌ای»، «دردسرهای عظیم 1 و 2» و «سر به راه» از جمله سریال‌هایی بوده‌اند که میثم ابراهیمی خوانندگی تیتراژ ‌آن‌ها را بر عهده داشته است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. هوادار میثم says:

    منتظر کنسرتشون در اصفهان هستیم

    1. زهرا از کاشان says:

      عزیزم شما اشتباه می کنی منتظرکنسرتشون در کاشان هستیم.