کنسرت بنیامین بهادری در آمریکا / زمان عرضه آلبوم 94

تاريخ : 24 تیر

بنیامین برای برگزاری کنسرت راهی آمریکا شد. فردا هم آلبوم ۹۴ بنیامین وارد بازار می شود. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: کنسرت بنیامین بهادری در آمریکا / زمان عرضه آلبوم ۹۴  .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

کنسرت بنیامین بهادری در آمریکا / زمان عرضه آلبوم 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ کشورمان صبح امروز ۲۳ تیرماه، در آستانه انتشار آلبوم چهارم خود با عنوان «۹۴»، برای برگزاری تور کنسرت‌هایش، ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد.

این خواننده‌ی پاپ کشورمان، سوم مرداد ماه سال جاری (۲۵ جولای)، تور کنسرت های خود را از شهر لس‌آنجلس آغاز می کند و سپس در شهرهایی چون شیکاگو، نیویورک، ونکوور، آتلانتا، تورنتو، دالاس، پورتلند، هیوستون و واشنگتن دی‌سی به روی صحنه خواهد رفت، بنیامین در این تور کنسرت ها قطعات خاطره‌انگیزش را برای دوستداران ایرانی مقیم آمریکا اجرا خواهد کرد.همچنین بنیامین قبل از سفرش، دیداری با خبرنگاران داشت. شایان ذکر است که به احتمال قوی چهارمین آلبوم رسمی «بنیامین بهادری» با عنوان «۹۴»، امروز بیست و چهارم تیرماه راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي