کنسرت بابک جهانبخش در سالن میلاد

تاريخ : 4 مرداد

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر  کنسرت بابک جهانبخش در سالن میلاد را در ادامه می خوانید

کنسرت بابک جهانبخش در سالن میلاد, پورتال خبری فرهنگی گهر

کنسرت بابک جهانبخش در سالن میلاد

تازه‌ترین کنسرت خواننده پاپ اواخر مردادماه در سالن میلاد برگزار خواهد شد.

بابک جهانبخش خواننده پاپ در روزهای ۲۳ و ۲۴ مردادماه ساعت ۱۹ و ۲۲ با اجرای قطعات جدید خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به صحنه خواهد رفت.

این کنسرت به همت شرکت “اکسیر نوین” به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار می‌شود و دومین اجرای جهانبخش در سال جاری در تهران است.

جهانبخش در کنسرت پیش رو ضمن اجرای منتخبی از قطعات آلبوم های خود، قطعه “دیوونه جان” و چند قطعه جدید را اجرا خواهد کرد. این خواننده پیش از کنسرت مردادماه یک تک آهنگ و یک ویدئوی جدید نیز منتشر می‌کند.

جهانبخش در چند سال اخیر هر ساله یک آلبوم منتشر می‌کند و امسال نیز مشغول تولید آلبوم جدید خودش است که این آلبوم در ماه‌های آتی توسط شرکت “اکسیر نوین” روانه بازار خواهد شد.

اعضای ارکستر جهانبخش را برای اجرای این کنسرت رضا تاجبخش (پیانو و کیبورد)، هادی جبلی (کلارینت)، نیما حمیدی (درامز)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، بابک ریاحی پور (گیتار بیس)، انوشیروان و بهنام حکیم (تار و گیتار)، کسری خدیور (ویولن) و مهران فرشباف پرکاشن تشکیل می‌دهند.

از سوی دیگر چندی پیش در برنامه موسیقی “ساعت ۲۵” که با موضوع بررسی تیتراژهای تلویزیون پخش شد، قطعه “بوی عیدی” جهانبخش به‌عنوان تیتراژ برگزیده انتخاب شد. این قطعه تیتراژ برنامه‌‌ای به همین نام بود که از شبکه اول سیما پخش شد و تا پایان برنامه هر شب در جدول پخش رسانه ملی قرار داشت. برای این قطعه موزیک ویدئویی هم تهیه‌شده بود که آرتا پسر جهانبخش هم حضور کوتاهی در آن داشت. این ویدئو هم در فضای مجازی مورد توجه مخاطبان این خواننده قرار گرفت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي