کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

تاريخ : 30 خرداد

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد  را در ادامه می خوانید

کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد, پورتال خبری فرهنگی گهر

کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

به نقل از سازمان زندان‌ها، در ادامه کمک های مردم نوع دوست کشورمان برای آزادسازی زندانیان، روزگذشته سومین چک به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال از طریق مسئولان برنامه ماه عسل و سامانه آسان پرداخت به سازمان زندان‌ها اهدا شد. رییس سازمان زندان ها در مراسم اهدا این چک ضمن قدردانی از همت مردم کشورمان گفت: مردم ایران نشان دادند که برای رفع آلام هموطنان خود همیشه آماده هستند.

جهانگیر اظهار کرد:
پس از تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش جمعیت زندان‌ها و ساماندهی به وضعیت زندانیان کشور و با تدابیر ریاست محترم قوه قضاییه، تلاش های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب آغاز شد. اصلاح قوانین قضایی و تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی دو اقدام مهمی بود که در حوزه قضایی آغاز شده است. تلاش دستگاه قضایی این است که افراد تا حد امکان به زندان نیایند، اما در جایی که حقوق مردم است و شاکی خصوصی وجود دارد برای احقاق حق و توسعه عدالت قوه قضاییه نمی تواند حق الناس را نادیده بگیرد که در اینجا نیازمند توسعه فرهنگ صلح و دوستی و حل مسائل از طریق فرهنگ سنتی از قبیل ریش سفیدی هستیم.

فراخوان برنامه ماه عسل برای آزادسازی زندانیان از طریق سامانه #۴۰*۷۳۳* همچنان ادامه دارد و مردم نوع دوست کشورمان تا این لحظه مبلغ یک صد میلیارد ریال را با مشارکت حدود ۴۷۰۰۰۰ نفر برای این امر خیر اختصاص دادند. امیدواریم با رقم اهدایی نزدیک به یک هزار زندانی واجد شرایط از زندان‌ها آزاد و به کانون خانواده بازگردند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي